מדדים ומחקרים

לונה פארק וסופרלנד מגזימים? המחירים הזולים בישראל נחשפים

בעוד המחיר המקורי הוא 160 שקל לאדם, במועדון שלך, הסכום הוא הנמוך ביותר, רק 89 שקל עבור כניסה בודדת. ביחד בשבילך עם 92 שקל בלבד לכרטיס כניסה, פיס פלוס וטוב עם 94 שקל כל אחת לכניסה ובהצדעה עם 98 שקל בסך הכל לכניסה.
כפיר אדר |  1
מחירי כניסות לאטרקציות- אילוסטרציה (צילום pixabay, shutterstock)
קיץ 2024 הוא מעמסה כבדה על ההורים בארץ עם שלל הוצאות מטורפות. הסופרלנד והלונה פארק בתל אביב, ידרשו מכם מאות שקלים לכניסה במהלך החג. מה הנזק שצפוי למשפחה? ice בדק עבורכם איפה תשיגו דווקא את הכרטיסים הזולים ביותר.
כרטיס בקופה לכל אחת מהאטרקציות הללו, יעלה לכם לא פחות מ-160 שקל לאדם. קראתם נכון. לזוג הורים ושני ילדים צפויה פרידה כואבת מסכום של 640 שקל, עוד לפני תשלום עבור חנייה, אוכל ושונות.
במועדון שלך, הסכום הוא הנמוך ביותר, רק 89 שקל עבור כניסה בודדת. ביחד בשבילך עם 92 שקל בלבד לכרטיס כניסה, פיס פלוס וטוב עם 94 שקל כל אחת לכניסה ובהצדעה עם 98 שקל בסך הכל לכניסה.

שימו לב לעלייה במחיר. בשנה שעברה בדקנו את הבדלי המחירים לעומת השחקנים המוכרים בתחום - סופרלנד ולונה פארק. הופתענו לגלות שלשני הפארקים השייכים לחברת "עיר השעשועים", ישנו סוג אחד בלבד של כרטיס והוא עולה 152 שקלים במהלך השנה. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הגעתי בקורונה
    גוגו 05/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התאפשר ביקור למי שהיה עם תג ירוק וזה היה לפני החיסונים . קניתי שמונה כרטיסים בעשר שח לכרטיס!! דרך גודיז נכנסנו והיה ריק לגמרי . הילדים חגגו עשרות פעמים על המתקנים עד שיצא להם החשק . עד היום אני מאושר מהעקיצה
    סגור