מדדים ומחקרים

הראל ויזל חוגג: טרמינל X סוגרת רבעון עם עלייה של 18% בהכנסות

חברת האופנה טרמינל X, הנמצאת בשליטת קבוצת פוקס-ויזל, מסכמת את הרבעון הראשון של השנה ולאחר שרשמה הפסדים בתקופה המקבילה, היא מציגה זינוק ברווח התפעולי ובהכנסות
מערכת ice |  1
הראל ויזל וניר הורוביץ (צילום דימה טליאנסקי)
חברת טרמינל איקס, העוסקת במסחר אונליין של מוצרי אופנה ונמצאת בשליטת קבוצת פוקס ויזל, מפרסמת את תוצאותיה לרבעון הראשון לשנת 2024. לאחר שבשנה שעברה, החברה רשמה הפסדים וירידה בהכנסות. כעת היא מציגה זינוק ברווח התפעולי ובהכנסות.
הכנסות החברה ברבעון הראשון של השנה הסתכמו בכ-109 מיליון שקל, גידול של 17.7% בהשוואה לרבעון המקביל בשנה שעברה בו ההכנסות עמדו על 93 מיליון שקל. החברה מסבירה שהגידול הנוכחי חל בשל גידול במספר הרכישות באתר וגידול בסכום הממוצע של עסקאות.
הרווח הגולמי ברבעון הראשון של 2024 הסתכם בכ-47 מיליון שקל (43.1% מהמכירות) בהשוואה לכ-40 מיליון שקל (43.6% מהמכירות) אשתקד. הגידול ברווח הגולמי נובע בעיקר מגידול במכירות החברה, בעוד שהירידה בשיעור הרווח הגולמי נובעת בעיקר משינוי בתמהיל המוצרים שנמכרו.
הרווח התפעולי לאחר תשלום מבוסס מניות הסתכם ברבעון הראשון של 2024 בכ-4.4 מיליון שקל בהשוואה להפסד בסך של כ-3.1 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי ברבעון הראשון של 2024 הסתכם בכ-4.5 מיליון שקל בהשוואה להפסד בסך של כ-3.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה.
ניר הורוביץ, מנכ"ל TERMINAL X: "אנו גאים לדווח היום על תוצאות הרבעון הראשון לשנת 2024 עם גידול של כ-18% בהכנסות וזינוק משמעותי בכלל הפרמטרים. התוצאות החיוביות שמוצגות הן פרי עמלנו ועבודתנו המאומצת למיקוד ברווח, ושינוי מבנה העלויות של החברה. טרמינל איקס מובילה את שוק אופנת האונליין בישראל עם מודל ייחודי שהוכיח את עצמו בכל מדדי ההצלחה. החברה בוחנת בכל עת מנועי צמיחה נוספים, זאת לצד שמירה על מעמדנו כמובילי שוק".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חזיר מדושן! חולה כסף! לא לפרנס אותו!
    חזיר מדושן 05/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל תקנו בקניונים בחנויות שלו. הוא זכיין של כמעט כל מותג שיש.
    סגור