מדדים ומחקרים

דירוג תחנות הרדיו: נרקיס מככבת, מה קרה לכפיר צפריר ונטע ברזילי?

אייל גולן ממשיך לגרוף הישגים מרשימים והפעם הזמר המצליח קטף את המקום הראשון בקטגוריית האמנים הישראליים המושמעים ביותר ברדיו במהלך השבוע האחרון. השיר "הכל לטובה" של נרקיס הוא השיר המושמע ביותר בתחנות הרדיו עם 192 האזנות
מערכת ice | 
נרקיס אלבום חדש (צילום מקסים פסנקו)
על פי הנתונים העולים מדירוג תחנות הרדיו, הזמר המצליח אייל גולן קטף הישג מרשים ביותר במהלך השבוע האחרון. בקטגוריית האמנים הישראליים המושמעים ברדיו בשבוע שעבר, גולן קטף את המקום הראשון עם 616 השמעות.
במקום השני, מופיע הזמר עומר אדם אשר הושמע בתחנות הרדיו השונות במהלך השבוע האחרון 437 פעמים. מי שתפס את המקום השלישי בדירוג תחנות הרדיו הוא לא אחר מאשר אריק אינשטיין ז"ל, אשר הושמע במהלך השבוע האחרון 377 פעמים. במקום הרביעי, נמצא הזמר שלומי שבת אשר הושמע 360 פעמים ואילו במקום החמישי הופיע הזמר דודו אהרון אשר הושמע במהלך השבוע האחרון 357 פעמים.

במקום הראשון בקטגוריית השירים הישראליים המושמעים ברדיו, מופיעה הזמרת נרקיס עם השיר החדש "הכל לטובה" אשר זכה ל-192 השמעות.  ניתן להבחין כי שירם המשותף של כפיר צפריר ונטע ברזילי הנקרא "נתק אותי" זוכה להצלחה ופירגון רב מצד תחנות הרדיו השונות. בשבוע שעבר, קטפו ברזילי וצפריר את המקום הראשון באותה קטגוריה אך הפעם אלו ממוקמים במקום השני עם 141 השמעות.
את המקום השלישי והמכובד קטפו הזמרים שחר טבוך ואגם בוחבוט עם השיר "נאדי באדי", שפירושו גוף חצוף. על פי הנתונים, השיר שהפך להצלחה מסחררת ברשתות החברתיות, הושמע במהלך השבוע האחרון 122 פעמים בתחנות הרדיו השונות.
במקום הרביעי, מופיע הראפר טונה עם השיר "בין העיר לפרדס" עם 117 השמעות. במקום החמישי ממוקמת עדן גולן עם השיר "הוריקן", אשר צפוי לייצג את ישראל בתחרות האירוויזיון. 
במקום הראשון בקטגוריית האמנים הבינלאומיים המושמעים ברדיו, ממוקמת כרגיל הזמרת המצליחה ביונסה. על פי הנתונים, ביונסה הושמעה 101 פעמים במהלך השבוע האחרון בתחנות הרדיו השונות. במקום השני, להקת הביטלס שהושמעה 100 פעמים במהלך השבוע האחרון.
את המקום השלישי והמכובד קטפה להקת קולדפליי עם 86 השמעות ואילו את המקום הרביעי קטפה הזמרת אריאנה גרדנה עם 81 האזנות. במקום החמישי, ממוקם הזמר אלטון ג'ון, אשר הושמע 79 פעמים בתחנות הרדיו השונות. 
את המקום הראשון בקטגוריית השירים הבינלאומיים המושמעים ברדיו קטפה הזמרת ביונסה עם הלהיט "TEXAS HOLD 'EM"' , אשר זכה ל-57 האזנות במהלך השבוע האחרון.
במקום השני ממוקם הזמר והיוצר האמריקאי בנסון בון עם השיר "Beautiful Things" אשר הושמע 41 פעמים במהלך השבוע האחרון. את המקום השלישי, נמצאת הזמרת נגה ארז עם השיר "Come Back Home" אשר מוקדש לחטופים והחטופות המוחזקים בשבי חמאס מה-7 באוקטובר.
השיר הושמע במהלך השבוע האחרון 39 פעמים. במקום הרביעי, ממוקם הזמר טדי סווימס עם השיר "Lose Control" אשר הושמע 39 פעמים במהלך השבוע האחרון בתחנות הרדיו השונות. במקום החמישי, מופיעה הזמרת אריאנה גרנדה עם השיר We" Can’t Be Friends (wait for your love) אשר הושמע 37 פעמים במהלך השבוע האחרון. 


תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה