נדל"ן ותשתיות

קבוצת אלמוג בשיתוף פעולה מיוחד עם קבוצת הכדורסל: אלו הפרויקטים

מועדון הכדורסל הפועל 'שובל' חיפה מודיע כי הסכם החסות עם קבוצת אלמוג, ממשיך גם בעונת 2023/24, תחת פרויקט הדגל "אלמוג כרמל מערב". יקי אמסלם, מנכ"ל קבוצת אלמוג: "שיתוף פעולה זה הוא המשך ישיר לתרומה לקהילה ולתמיכה בספורט המקומי"

מערכת ice | 
חסות קבוצת אלמוג (צילום יח"צ)
מועדון הכדורסל הפועל 'שובל' חיפה הכריז כי הסכם החסות עם קבוצת אלמוג, הנחשבת לאחת מחברות הנדל"ן היזמיות הגדולות בישראל, ממשיך גם בעונת 2023/24 תחת פרויקט הדגל החיפאי "אלמוג כרמל מערב".
על פי מועדון הכדורסל, במסגרת החסות אשר החלה בתחילת העונה הקודמת והוארכה העונה, יתנוסס לוגו פרויקט המגורים על גב גופיית המשחק. בדרך זו, פרויקט הנדל"ן המיוחד של קבוצת אלמוג יקבל חשיפה במשחקי הבית והחוץ של הקבוצה. מלבד זאת, הפרויקט המדובר יקבל חשיפה דרך הרשתות החברתיות השונות של מועדון הכדורסל הפועל שובל חיפה.
פרויקט "אלמוג כרמל מערב" הממוקם בשכונת נווה דוד באזור חוף הכרמל, כולל את שלושת מגדלי מגורים הגבוהים ביותר בעיר. בפרויקט הנדל"ן של קבוצת "אלמוג כרמל מערב", ייבנו 437 יחידות דיור חדשות. על פי קבוצת אלמוג, המגדל הראשון אוכלס כבר בקיץ האחרון ובימים אלו נערכת ההשקה למכירה המוקדמת שתמשך עד סוף חודש מרץ עבור המגדל השלישי והאחרון.
יקי אמסלם, מנכ"ל קבוצת אלמוג, בירך על המשך הפעילות עם מועדון הכדורסל: "אנו שמחים וגאים להמשיך את שיתוף הפעולה המוצלח בין מועדון הכדורסל הפועל חיפה לקבוצת אלמוג ומאחלים לו הצלחה רבה בהמשך העונה".
בהמשך דבריו ציין אמסלם כי שיתוף הפעולה המדובר תורם משמעותית לקהילה ולחברה: "שת"פ זה הוא המשך ישיר לתרומה לקהילה ולתמיכה בספורט המקומי בפרט במקומות בהם החברה פעילה. לאור פעילות ענפה של למעלה מעשור בעיר חיפה, בו יזמנו ובצענו פרויקטים משמעותיים ברחבי העיר, החיבור למועדון הכדורסל המקומי של הפועל חיפה הינו טבעי עבורנו".
יובל רוסמן, יושב ראש הפועל שובל חיפה, מסר: "אנו נרגשים להמשיך את שיתוף הפעולה עם קבוצת אלמוג ומנכ"ל הקבוצה יקי אמסלם שהינם שם דבר בעולם הנדל״ן. אנו מודים לחברה על ההחלטה להישאר חלק מהמשפחה, ומודים להם על האמון ושמחים לתת במה לפרויקט המרשים שנבנה בעירנו חיפה״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה