נדל"ן ותשתיות

אלקטרה בניה בעסקת ענק: פרויקט במעל מיליארד שקל

החברה להתחדשות עירונית בבית שמש הודיעה לאלקטרה בניה על זכייתה במכרז להקמת פרוייקט משמעותי שיכלול 10 מגדלי מגורים עם 1,195 יחידות דיור, גני ילדים, שטחי מסחר ומבנה ציבור. התמורה בגין הפרוייקט: מעל מיליארד שקל
מערכת ice |  2
איתמר דויטשר מנכל אלקטרה (צילום טל גבעוני)
אלקטרה בניה בעסקת נדל"ן משמעותית בבית שמש. על פי הדיווח היום (שלישי), חברת הבת של אלקטרה, אלקטרה בניה בע"מ, זכתה במכרז לביצוע עבודות קבלניות בבית שמש והקמת 10 מגדלים בעיר, בתמורה לסכום של מעל מיליארד שקל.
ההודעה לאלקטרה התקבלה מנופי בית שמש (החברה להתחדשות עירונית בעיר) על בחירתה של החברה במכרז תמל/2008 - בפרוייקט שאמור להימשך מספר שנים.

מדובר  בהקמת 10 מגדלי מגורים בעיר בית שמש, בשלושה שלבים: 3 מגדלי מגורים בני 23 קומות כל אחד, 4 מגדלי מגורים בני 27 קומות כל אחד ו-3 מגדלי מגורים בני 9 קומות כל אחד. סה"כ 1,195 יחידות דיור. בנוסף הפרויקט יכלול חניון תת קרקעי משותף, גני ילדים, שטחי מסחר ומבנה ציבור. 
על פי דיווח של החברה, העבודה בפרוייקט הענק צפויה להימשך על פני מספר שנים כפי שייקבע בהסכם התקשורת, והתמורה בגין ביצוע העבודות בפרוייקט צפויה לעמוד על כ-1.048 מיליארד שקל.
יש לציין שעל פי נתוני הלמ"ס שיצאו לפני כחודש, בשנת 2023 העיר שהכי הרבה תושבים הצטרפו אליה היא בית שמש עם 4,113 תושבים מאז תחילת השנה. ההתחדשות העירונית בעיר, במיוחד עבור הזוגות הצעירים, הינה בסדר היום של ראש העיר עליזה בלוך שהתבטאה בנושא מספר רב של פעמים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לדתיים דואגים והחילונים משלמים
    יניב 01/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בית שמש, עיר חרדית על מלא מלא וכל ההשלכות יפלו על כולנו.
    סגור
  • 1.
    מיגדלים כושלים
    אבי 01/2024/16
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מי יגור במיגדלים האלה בבית שמש מיגדלים כושלים ספר של פרופסור רחל אלתרמן מיגדלים רק לעשירון העליון מי יתחזק את המיגדלים האלו למי יהיה כסף בסוף הכל יהפוך לסלמס מסתירים מהדיירים את העלויות הגבוהות שכרוכות בכך
    סגור