נדל"ן ותשתיות

התחדשות עירונית בלב גוש דן: אלמוגים תוביל פרויקט ענק בבת ים

אלמוגים מרחיבה את אחיזתה בעיר עם זכייה בפרויקט פינוי בינוי במבואה הצפונית של בת ים שיכלול 144 יח"ד. הוא מתווסף לשלושה פרויקטים אותם מקדמת החברה בבת ים ברחובות דניאל, דקר וברזילי. סה"כ בונה החברה בעיר למעלה מ-1,000 יח"ד. הפרויקט כולל כיום 48 יח"ד, צפוי לכלול בסיומו שני בנייני מגורים ושטחי מסחר
מערכת ice | 
פרויקט ההתחדשות העירונית של אלמוגים בבת ים, הדמיה (צילום Eye Vie)
אלמוגים מגדילה את צבר יח"ד בתחום ההתחדשות העירונית בבת ים: החברה דיווחה היום (ראשון) כי, זכתה במכרז של הרשות המקומית בשיתוף הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, בפרויקט פינוי בינוי בבת ים באזור המכונה "בת ים – מבואה צפונית". וזאת כחלק, מתהליך התחדשות עירונית כולל המתוכנן באזור שיכלול נגישות גבוהה כאשר בעתיד יוקמו תחנת רכבת ושתי תחנות רכבת קלה, מוקדי מסחר כלל עירוניים, מבני ציבור ראשיים ועוד.
במסגרת הפרויקט, שממוקם בכניסה הצפונית של בת ים במרחק של כ-500 מטר מקו החוף, עם מבט מערבי, צפוני ודרומי, יהרסו 48 יח"ד בשני בניינים ובמקומם יבנה מתחם שיכלול יבנו 144 יח"ד בשני מבנים לצד שטחי מסחר.  להערכת החברה, היתר בניה צפוי להתקבל בעוד כ-3 שנים ממועד דיווח זה.
נוי דותן, סמנכ"לית פיתוח עסקי והתחדשות עירונית אלמוגים: "אנו מברכים על הזכייה בפרויקט 'בת ים - מבואה צפונית'. בת ים, הינה אחת מהערים עם המיקום האסטרטגי ביותר במרכז גוש דן, לצד היותה אחת מהערים עם היקף השכונות הוותיקות הגדול ביותר מבין ערי המרכז. בכל רחבי העיר, ממוקמות שכונות מגורים וותיקים שכל אחת מהווה פוטנציאל אדיר לפרויקטים מסוג פינוי ובינוי.  הזכייה בפרויקט תואמת את האסטרטגיה העסקית של החברה בתחום ההתחדשות העירונית בהשקעה בפרויקטים גדולי היקף בלב אזורי הביקוש לצד חיפוש אחר הזדמנויות גם באזורי הפריפריה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה