נדל"ן ותשתיות

שר השיכון למען הדיור הציבורי: "נקצה מיליוני שקלים"

מחזקים את הדיור הציבורי: שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף, מנכ"ל משרדו יהודה מורגנשטרן ומנכ"ל רמ"י ינקי קווינט ביקרו במטה חברת 'עמידר': "נקצה מאות מיליוני שקלים לרכש דירות"
מערכת ice | 
דיון בנושא הדיור הציבורי (צילום ללא קרדיט)
שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף, ביקר היום (חמישי) במטה חברת 'עמידר' בחולון, יחד עם מנכ"ל המשרד יהודה מורגנשטרן, מנכ"ל רמ"י ינקי קווינט, מנהל אגף בכיר נכסים וחברות נתנאל לפידות, רמ"ט השר מוטי בבצ'יק והנהלת המשרד. 
השר ואנשיו נועדו עם יו"ר הדירקטוריון, מנכ"ל החברה וההנהלה, פגשו את העובדים וביקרו במוקד השירות המתחדש של 'עמידר'. מנכ"ל החברה אלי בן מאיר הציג בפני השר סקירה נרחבת על פעילות החברה בכלל והתגייסות החברה למאמץ הלאומי בשיקום העוטף בפרט. לקראת החתימות על הסכמי דיור זמני למפוני ישובי וקיבוצי העוטף, השר גולדקנופף שיבח את הירתמות של עמידר להעניק אפשרות של שימוש בדירות לטובת מפוני העוטף. 
כמו כן, התקיים דיון מקצועי לקראת החתימה הצפויה בקרוב על הסכם הניהול החדש בין משרד הבינוי והשיכון לעמידר. הסכם הניהול החדש יביא בשורה לדיירי הדיור הציבורי וישקף את מדיניות משרד הבינוי והשיכון לחיזוק ושיפור השירות למשפחות הדיור הציבורי וחידוש מלאי דירות הדיור הציבורי בישראל.
השר הנחה את הצוותים להציג בפניו בהקדם תוכנית להתחדשות נכסים ולהגדלת מלאי הדירות וכן להאיץ את מלאכת שיפוץ הדירות הקיימות באמצעות מימוש התקציבים שהקצה לכך המשרד. 

שר הבינוי השיכון יצחק גולדקנופף, בביקור.
שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף: "הגענו היום כחלק מהבקרה המעמיקה שאנו מקיימים כדי לוודא שהחברות המשכנות ממלאות את תפקידן באופן המיטבי ביותר וכדי לוודא שהמהפכה שאנו מובילים בדיור הציבורי תמשיך ותתממש, יש עוד הרבה מה לתקן אך אנחנו בדרך הנכונה. אני רוצה לשבח את הנהלת עמידר על תפקוד מופתי בביצוע המשימות הלאומיות שהוטלו עליה על ידי המשרד. לאור ההצלחה וניצול מלוא התקציב במבצע רכש הדירות לדיור הציבורי בשנים 2023 נקצה מאות מיליוני שקלים לרכש דירות ונפעל גם בדרכים נוספות להגדלה משמעותית של מלאי הדיור הציבורי".
מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון יהודה מורגנשטרן: "נוכחתי היום שוב לראות את השינוי המבורך בחברת עמידר, יש בה הנהלה חדשה, מקצועית וערכית ועובדים מסורים, שעושים עבודת קודש בשיתוף פעולה הדוק עם הדרג המקצועי במשרד מתוך מחויבות אמיתית לדיירי הדיור הציבורי ולרווחתם".
יו"ר עמידר, יאיר זילברשטיין: "חברת עמידר מגויסת כולה למאמץ הלאומי - זהו צו השעה. אני מודה לשר גולדקנופף, למנכ"ל המשרד יהודה מורגנשטרן ולדרג המקצועי על השותפות והמחויבות למען דיירי הדיור הציבורי. נמשיך לבצע כל משימה שתוטל עלינו על ידי המשרד, במקצועיות, בערכיות ובמסירות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה