נדל"ן ותשתיות

שכונה חדשה בבאר שבע: "מיקום אידיאלי, נגישות גבוהה וקרוב לכביש 6"

אביסרור מוציאה לשיווק בניין נוסף בפרויקט "אביסרור בנאות הדרים" בבאר שבע. הפרויקט מציע דירות בנות שלושה עד שישה חדרים. הוא מתנוסס לגובה של 12 קומות ובו 44 דירות חדשות בתמהיל מגוון, עם מרפסות גינה תלויות. הסמנכ"ל יורם אביסרור: "הפרויקט והשכונה מבוקשים מאוד בקרב זוגות צעירים ומשפרי דיור"
מערכת ice | 
אביסרור בנאות הדרים בבאר שבע (מוקטן) (צילום יח"צ)
חברת אביסרור משה ובניו פותחת לשיווק בניין נוסף בפרויקט "אביסרור בנאות הדרים" בשכונת נאות הדרים החדשה בבאר שבע. בניין "תמר", הבניין התשיעי בפרויקט מתוך 14, הינו בן 12 קומות ובו 44 דירות חדשות בתמהיל מגוון של דירות בנות 3 עד 6 חדרים. בבניין החדש נמכרות גם דירות בנות 6 חדרים בשטח 147 מ"ר ומרפסת בשטח 20 מ"ר וכן מרפסת גינה בשטח 16 מ"ר. המחיר - החל מ-2.3 מיליון שקל.
ששת הבניינים הראשונים בפרויקט כבר נמכרו ובנייתם מתקדמת. הבניינים השביעי ("אלון") והשמיני ("דקל") שבהם 44-48 דירות, נמצאים בבנייה מתקדמת ונמכרו בהם כבר למעלה מ-50% מהדירות. החברה אכלסה זה מכבר את שני הבניינים הראשונים בפרויקט, וצפויה להמשיך באכלוס של עוד בניינים בקרוב.
 
לדברי יורם אביסרור, סמנכ"ל השיווק בחברת אביסרור משה ובניו, "לאחר הצלחה בשיווק של הבניינים הקודמים בפרויקט, אנו מוציאים היום למכירה בניין נוסף שבו יוצעו למכירה גם דירות 6 חדרים גדולות ומרווחות, עם מרפסות גינה תלויות. הפרויקט בפרט והשכונה בכלל מבוקשים מאוד בקרב זוגות צעירים ומשפרי דיור מהעיר ומכל אזור הדרום, בין היתר הודות למיקום אידאלי עם נגישות גבוהה - סמוך ליציאה הדרומית מהעיר וקרוב לכביש 6". 
פרויקט "אביסרור בנאות הדרים" כולל 500 יחידות דיור ב-14 מגדלים, כשבכל אחד מהם יהיה לובי ראשי מעוצב עם חלל גבוה, מועדון דיירים, חדר כושר ועוד. גולת הכותרת של הפרויקט הן המרפסות התלויות – סטנדרט חדש לראשונה בעיר באר שבע ובאזור הדרום בכלל. מרפסות הגינה מאפשרת לדיירים ליהנות מהטבע והצמחייה גם ממרומי המגדל, לשפר משמעותית את הנראות של הבית ולהביא לאווירה קסומה ופסטורלית בחיי היומיום העמוסים.
 
מרפסות הגינה בנויות עם מצע שתילה מנותק – מערכות מותאמות עם איטום וניקוז מקצועי ומעליהן אדמה, שבה ניתן לשתול מגוון גדול של צמחיה בהתאם להעדפות של הלקוח. שכונה נאות הדרים תיבנה על שטח של 163 דונם, ותכלול בסך הכל כ-1,200 יחידות דיור על פני כ-20 בנייני מגורים בני 7-20 קומות. בלב השכונה יוקמו בתי ספר, גני ילדים, מתנ"ס ובתי כנסת וכן פארק לינארי שיתחבר לאמפיתיאטרון בפארק נחל באר שבע.
מיקומה של השכונה החדשה בסמוך למתחם הסינמה הסיטי והיס פלאנט בעיר וסמוך למרכזי קניות מובילים בעיר, ובצמוד לשכונת נווה נוי המאופיינת בצמודי קרקע. כמו כן היא נהנית מגישה לצירי תנועה מרכזיים כמו גם לכביש 6 וכן ליציאה מהירה לעיר הבה"דים. השכונה צפויה להמשיך ולהתפתח באופן מסיבי בשנים הקרובות – בעירייה קיימת תוכנית רחבת היקף לטיפול בתוואי נחל באר שבע שבמסגרתה עתידה לקום טיילת עם מקומות ישיבה לאורך גדות הנחל, מסלולי אופניים, גינות שעשועים ושבילי הליכה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה