נדל"ן ותשתיות

האנשים שמטפלים בהורים שלנו: העובדים הזרים למען ישראל

במלון יד שרה ריכוז גבוה של קשישים סיעודיים עם מורכבויות שונות. מרבית המפונים השוהים במקום הם משלומי, מקרית שמונה ומאשקלון. בשיחות עם המטפלים הזרים נרשמה מוטיבציה גדולה להמשיך לתת טיפול טוב, גם לנוכח המצב והמציאות המשתנה
מערכת ice | 
ניצולי השואה שגרים בדרום בצל המלחמה (צילום shutterstock, פלאש 90/ יונתן זינדל, גילי יערי)
היום (חמישי), כחלק מפעילות שוטפת של מינהל עובדים זרים ברשות האוכלוסין וההגירה בשטח ובמיוחד בתקופה זו,  יצאו יאירה, מנהלת אגף סיעוד ומירית, עו"ס מפקחת ארצית במינהל, לביקור של מטופלים סיעודיים ועובדים זרים במלון יד שרה בירושלים
במלון יד ריכוז גבוה של קשישים סיעודיים עם מורכבויות שונות. מרבית המפונים השוהים במקום הם משלומי, מקרית שמונה ומאשקלון. בשיחות עם המטפלים הזרים נרשמה מוטיבציה גדולה להמשיך לתת טיפול טוב, גם לנוכח המצב והמציאות המשתנה. 

רשות האוכלוסין וההגירה במפגש עם התושבים הזרים (צילום: רשות האוכלוסין)
העובדים שיתפו את נציגות הרשות שמרגישים מחוזקים ובטוחים, כן הביעו תודה על קו הסיוע שנפתח בעקבות המלחמה והסרטונים שהופקו מטעם הרשות שעוזרים להם להישאר מעודכנים. בתום הביקור, כשנאמר להם שביחד ננצח הם ענו: "אמן" בעברית.

הממשלה החליטה לגייס ולהתיר את כניסתם של 5,000 עובדים זרים לענף החקלאות. בהתאחדות חקלאי ישראל מברכים, אך מצביעים על מחסור גבוה בהרבה. "אנו מודים למשרד החקלאות, לרשות האוכלוסין ולוועדה לעובדים זרים בכנסת על היוזמה ועל המאמצים הבלתי פוסקים שיש להמשיך אותם ביתר שאת", מסרו מטעמם. "עם זאת, ברצוננו להזכיר כי המחסור בפועל עומד על כ-18 אלף עובדים".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה