נדל"ן ותשתיות

הפיצויים לתושבי העוטף בדרך? מנהלת התקומה בהצהרת כוונות

לאחר שהוקמה בשבוע שעבר, מנהלת התקומה בראשותה של תא"ל (המיל') משה אדרי קיימה היון מפגש ראשון עם ראש עיריית שדרות, ראשי מועצות העוטף וראשי קיבוצים ומושבים במרחב 0-7 ק"מ ופרטה על תכניתה להמשך
מערכת ice |  1
בצלאל סמוטריץ' (צילום פלאש 90/ מיכאל גלעדי, יונתן זינדל, יוסי זמיר)
מנהלת תקומה בראשות תא"ל (מיל') משה אדרי, קיימה היום (ראשון), את המפגש הראשון עם ראש עיריית שדרות, ראשי מועצות העוטף וראשי קיבוצים ומושבים במרחב 0-7 ק"מ.
במסגרת המפגש הוצגו תפקיד ומטרות המנהלת, תחומי האחריות והסמכות, שלבים מרכזיים בתהליך בטווח המיידי, הבינוני והארוך, וכן מבנה המנהלת שכולל את מטה המנהלת, נציגים בכירים מטעם משרדי הממשלה, רכזים מטעם המנהלת לכל ישוב ולכל מועצה וצוותים ייעודיים לטיפול במשימות השונות: אדם וקהילה, בינוי ודיור, תשתיות וסביבה, עסקים וחקלאות וצוות הסרת חסמים.
במהלך המפגש הוצג חזון המנהלת והוא: "ליישב, לחדש ולהרחיב את היישובים ולהביא לשגשוג הקהילות והחבל כאזור פורח ואטרקטיבי עבור תשובי החבל ומדינת ישראל". כמו כן, הודגש כי עבודה משותפת היא חיונית לשיקום יעיל של החבל וכי המנהלת דוגלת בעקרונות של שותפות, מנהיגות מקומית, איחוד מאמצים, שקיפות, חוסן ויציבות.
לאחר מכן, התקיים שיח פתוח עם המשתתפים במסגרתו עלו ראשי המועצות, הרשויות והיישובים ושיתפו על המתרחש בגזרתם. על פי החלטת הממשלה, המנהלת תציג תכנית אסטרטגית תוך 45 יום. פגישות עבודה נוספות יתקיימו בימים הקרובים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קיבוץ בארי
    יושר 10/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם זה נכון שחברי קיבוץ בארי ממקימי פורום משפחות שכולות של העם הפלסטיני ואחת לשנה הם מקיימים כנס לזכר הנופלים הערבים והעמידו אמבולנס להעביר ערבים מעזה לטיפול בבתי חולים בארץ זה מה שמופיע בתקשורת נכון או לא
    סגור