נדל"ן ותשתיות

עמק הביוטק של ישראל יוצא לדרך: זה ההסכם שנחתם

היזם מיקי נעימי חתם בשבוע שעבר על הסכם עם זרוע החדשנות של שיבא להקמת פארק עסקים בצומת מסובים: "פארק נעימי". בכך, עמק הביוטק של ישראל יוצא לדרך ובקרוב יאכלס חברות היי-טק ועסקים רבים
מערכת ice |  1
פארק נעימי (צילום יחצ)
בשבוע שעבר נחתם הסכם היסטורי ראשון בין היזם מיקי נעימי, בעלי פארק העסקים החדש "פארק נעימי" הנבנה בימים אלה בצומת מסובים, ובין זרוע החדשנות של שיבא, ARC. בכך למעשה, יצא לדרך עמק הביוטק של ישראל.
המרכז הרפואי שיבא ישכיר קומה בגודל של 2,600 מ"ר עבור הקמת מערך מחקר ושיתופי פעולה טכנולוגיים ורפואיים של פלטפורמת החדשנות של שיבא. שותפי זרוע החדשנות של שיבא יאכלסו את הקומה ומשם יצאו חידושים ופריצות דרך בתחומים רבים.  
"פארק נעימי", נמצא בשלבים מתקדמים מאוד של בנייה ובקרוב יכנסו למתחם בעלי עסקים וחברות היי-טק רבות. מדובר על פארק העסקים הגדול במדינה שנבנה בימים אלה ומשתרע על פני כ-350 אלף מ"ר של מרחבי עבודה ב-13 בניינים. כמו כן, הוקם אגם אקולוגי, לצד שטחי חניה נרחבים במיוחד בגודל של כ-100 אלף מ"ר שישרתו את העובדים ומבקרי הפארק. נוסף על כך, יוקמו שירותים טכנולוגיים מתקדמים עבור העובדים.
מיקומו האסטרטגי של הפארק (רק שלוש דקות נסיעה ממחלף מסובים) מאפשר גישה נוחה לנמל התעופה בן גוריון, לכל הערים הגדולות במרחב גוש דן, לצירי התנועה המרכזיים, לתחבורה הציבורית ובעיקר לקו הסגול של הרכבת הקלה שעתידה לעבור בסמוך לפארק.
אבי ברוך, ראש מנהלת HTV של המרכז הרפואי שיבא, מסר: "זהו תחילתו של מימוש החזון להקמת עמק הביוטק של ישראל שהמרכז הרפואי שיבא מוביל ומקיים שיתוף פעולה בין החברות הרבות הזורמות לאזור לבין חוקרים רופאים ויזמים משיבא. הקרבה הפיזית בין מקום מושבם של ענקיות ההייטק, חברות הטכנולוגיה והאקדמיה והמרכז הרפואי הוא שיבנה אקוסיסטם שיוביל לפריצות הדרך העתידיות. זהו צעד משמעותי נוסף לקידום רפואת העתיד והקמת עיר הבריאות של ישראל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הפארק הכושל
    אברהם לוזון 10/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפארק הדמיוני מתוך סרט דמיוני הפך לפארק היורה , היזם מחלק פופקורן לצופים בסרט הבדיוני ??
    סגור