נדל"ן ותשתיות

הפרויקט המסקרן במודיעין יוצא לדרך: עשרות דירות ייבנו בשכונה החדשה

חברת מיטל הנדסה מדווחת על תחילת הבנייה של פרויקט "מורשת טל פרימיום" במודיעין, במסגרתו נבנות 59 יחידות דיור בסך הכל – 23 קוטג'ים ו-36 יחידות דיור ב-6 בנייני בוטיק בני 4 קומות
מערכת ice |  1
הפרויקט במודיעין (צילום סנאפשוט)
חברת מיטל הנדסה מדווחת היום (ראשון) על תחילת הבנייה של פרויקט "מורשת טל פרימיום", המשלב בין בנייה רוויה וצמודת קרקע בשכונת מורשת החדשה במודיעין. בפרויקט נבנות 59 יחידות דיור בסך הכל – 23 קוטג'ים ו-36 יחידות דיור ב-6 בנייני בוטיק בני 4 קומות. יצוין כי עבודות הפיתוח החלו לפני מספר חודשים ומתקדמות בשטח. הפרויקט משווק על ידי חברת שיווק הנדל"ן דרא. 
תמהיל הדירות בבנייה רוויה בפרויקט כולל דירות 5 חדרים ודירות דופלקס-פנטהאוז בנות 5 חדרים עם חלל כפול מעל הסלון, 2 דירות בלבד בכל קומה. לכל דירה יוצמדו 2 חניות ומחסן. הקוטג'ים הם בני 6 חדרים בשטח של כ-180 מ״ר, עם גינות בשטחים שנעים בין 55-120 מ"ר. 
חברת מיטל הנדסה החלה לשווק את הפרויקט לפני כחודשיים, ועד כה נמכרו בו 5 קוטג'ים במחירים של 5.8-7.5 מיליון שקל ליחידה, ועוד 3 דירות בבנייני הבוטיק במחירים של 3.7-4 מיליון שקל. 
לדברי עופר שגיב, מנכ"ל חברת מיטל הנדסה, "לאור מצב השוק המאופיין בריבית גבוהה, ובהתחשב במחירים היחסית גבוהים של יחידות הדיור בפרויקט - הופתענו מהיקף ומקצב המכירות בפרויקט. אני חושב שזה מעיד על כך שמודיעין היא עיר שיש לה ביקוש מאד גדול וכן אוכלוסיה חזקה שיודעת לאתר פרויקטים שמתאימים לה. מבחינת תמהיל הרוכשים נוכחנו שרוכשי הקוטג'ים הם משפרי דיור מהעיר, ורוכשי הדירות בבניינים הם תושבי חוץ". 
פרויקט "מורשת טל פרימיום" מתוכנן כמעין כשכונה סגורה בתוך שכונת מורשת טל במודיעין. הוא נבנה על צלע הר מול נחל ענבה, ומציע נוף פתוח לכיוון דרום-מערב עם נוף לים באופק. הפרויקט בעל אופי בוטיקי עם בניינים נמוכים ומעט דירות בכל בניין וקומה, המבטיח פרטיות מירבית. מתחת לבניינים ייבנו צמודי הקרקע – וילות פרטיות, דו משפחתיים ותלת משפחתיים. 
הבניינים מתוכננים במפרט פרמיום, וייבנו בבנייה ירוקה עפ"י תקן הבנייה 5282 - ישולבו בהם מערכת חשמל חכם לחיסכון באנרגיה ובמים, ובכל הדירות תתבצע הכנה לטעינת רכב חשמלי בחניה. על התכנון מופקד משרד טיטו-אומן אדריכלים המוביל.
מיטל הנדסה בונה ומשווקת פרויקט נוסף בשכונה – פרויקט "מורשת טל" הכולל 9 בניינים עם 122 דירות, מתוכן 85 דירות כבר נמכרו לזכאי מחיר למשתכן ו-37 דירות משווקות בשוק החופשי. 
שכונת מורשת במודיעין נבנית בצידה המערבי של העיר ממול לשכונת נופים. היא מתוכננת להיות בין השכונות הגדולות בעיר – ייבנו בה כ-4,200 יח"ד על פני שטח של כ-1,690 דונם. כן ייבנו בה 5 בתי ספר וכ-20 גני ילדים, פארקים גדולים ומטופחים, שבילי אופניים ועוד. הקמת השכונה היא חלק מהסכם הגג שנחתם ב-2014 בין רשות מקרקעי ישראל, משרד האוצר ומשרד הבינוי והשיכון עם עיריית מודיעין מכבים רעות. שכונת מורשת היא השכונה השלישית שיוצאת לפועל בעיר, ולפי ההסכם בניית מוסדות הציבור המהותיים לאכלוס - בתי ספר וגני ילדים - תסתיים במקביל לאכלוס השכונה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קודם שיהיה יעד איכלוס בטוח וקרוב
    לי 08/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שנראה בנין אחד . .נמאס מהקבלים שמבטיחים ולא מקיימים .
    סגור