נדל"ן ותשתיות

גולדקנופף: "להעניק כוח לוועדת הדיור ולמצות את המקסימום לטובת מחוסרי הדיור"

ביקור פתע של השר גולדקנופף הדהים הבוקר את חברי ועדת הדיור הציבורי בעיצומה של הישיבה: "המקרים המגיעים לוועדה הם קשים ויש לאפשר לאנשים במצוקה קורת גג ראויה, עבורם מדובר לא פעם בהצלחת חיים של ממש, נושא הדיור הציבורי הוזנח שנים"
דוד זולדן | 
יצחק גולדקנופף (צילום shutterstock, פלאש 90/ נתי שוחט)
במסגרת הפעילות האינטנסיבית לטובת הצגת פתרונות לדיור הציבורי במדינת ישראל, שר הבינוי והשיכון והשר במשרד רה"מ הרב יצחק גולדקנופף, הגיע לביקור פתע בעיצומה של ישיבת הוועדה הציבורית שהוקמה לפתרון בעיות בדיור הציבורי. השר ביקש לקבל סקירה נרחבת באופן בלתי אמצעי, על מצב הדיור הציבורי, לשמוע על המצוקות והקשיים הקיימים בכדי לספק להם מענה יעיל ומהיר.
חברי הוועדה סיפקו לשר תמונת מצב עדכנית על מצבו של הדיור הציבורי בישראל כיום, המחסור האדיר בדירות פנויות עקב מכירת הדירות כשכספי התמורה אינם מופנים לטובת הדיור הציבורי, המצוקות התקציביות מהם סובל הדיור הציבורי ואתגרים נוספים העומדים בדרכם.
חברי הוועדה הציבורית לפתרון בעיות בדיור הציבורי לשר הבינוי והשיכון: "בממשלות הקודמות איש לא התייחס אלינו, זו פעם ראשונה ששר הבינוי והשיכון מכהן בא לשמוע אותנו".
לאחר שהאזין ברוב קשב לטענות, הבטיח שר הבינוי והשיכון לחברי הוועדה הציבורית לקיים ישיבה מקצועית בנושא עם הנהלת המשרד, וביקש מהם להציג ניירות עמדה במטרה לגבש פתרונות ישימים ומהירים לסוגיות שהציגו.
השר הפציר בחברי הועדה לגלות חמלה כלפי מחוסרי הדיור המגישים בקשות זכאות: "לעתים ככל שנחשפים לטרגדיות, הרגשות מתקהים, אני מבקש שכל אחד מכם יחשוב שמדובר בהורה המבוגר שלו".
 
חברי הוועדה הודו לשר על הביקור ואמרו לו כי "לצערנו, בממשלות הקודמות איש לא התייחס אלינו. פעמים רבות חשנו שאנחנו מיותרים ועבודתנו נעשית לחינם. זו פעם ראשונה ששר בינוי ושיכון מכהן בא לשמוע אותנו בלב פתוח ואוזן כרויה. עצם הנכונות של השר לבוא ולשמוע, גם ביקורת וגם דברים לא קלים היא מבורכת ביותר ונוסכת בנו מוטיבציה. אנחנו מודים לשר על הישיבה ומקווים שהיא תסייע לקדם את הדיור הציבורי במדינת ישראל לטובת השכבות החלשות".
 
שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף: "נושא הדיור הציבורי הוזנח זה שנים. מלבד התקציבים שאנחנו מבקשים לקבל עבורו, יש להעניק לוועדה כוח בהתאם לחוק בכדי למצות את המקסימום שניתן לעשות לטובת מחוסרי הדיור. המקרים המגיעים לוועדה הם קשים ויש לאפשר לאנשים במצוקה קורת גג ראויה, עבורם מדובר לא פעם בהצלחת חיים של ממש"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה