נדל"ן ותשתיות

ב-600 מיליון שקל: הפרויקט המסקרן של דניה וגינדי נחשף

קבוצת הנדל"ן והתשתיות, דניה, וקבוצת הנדל"ן למגורים, גינדי, בשיתוף פעולה מסקרן. על פי ההסכם, דניה תשמש כקבלן הראשי עבור גינדי בפרויקט "גינדי רמת אפעל" בו יבנו כ-479 יח"ד בנוסף למבני משרדים, שטחי מסחר וחניונים תת קרקעיים
מערכת ice | 
גינדי רמת אפעל (צילום VIEWPOINT)
קבוצת דניה דיווחה היום (רביעי) כי הגיעה לידי הסכמות עם קבוצת גינדי החזקות לפיהן דניה תשמש כקבלן ראשי עבור גינדי בפרויקט "גינדי רמת אפעל" בשכונת רמת אפעל, הממוקמת במזרח רמת גן.
במסגרת ההסכמות בין החברות, דניה תבנה עבור גינדי, במצטבר, כ-479 יחידות דיור, 4 מבני משרדים, שטחי מסחר וחניונים תת קרקעיים, בתמורה שצפויה לעמוד על סכום כולל של כ-600 מיליון שקל בתוספת מע"מ כדין, בצמוד למדד תשומות הבנייה למגורים לפי מנגנון שנקבע בין הצדדים, ותשולם לחברה בהתאם לקצב התקדמות העבודות בפרויקט. העבודות בפרויקט, צפויות להימשך כ-3 שנים ממועד צווי התחלת העבודה.

רונן גינזבורג, מנכ"ל קבוצת דניה, מסר: "פרויקט 'גינדי רמת אפעל' מצטרף לשורה ארוכה של פרויקטי מגורים איכותיים שבונה דניה ברחבי הארץ. הפרויקט צפוי להעשיר את האזור הנחשק בשטחי מגורים ומסחר איכותיים, שישמרו את מיצובו האיכותי וימשכו אליו קהל צעיר וחזק. אנו מברכים וגאים על השותפות המתמשכת עם קבוצת גינדי החזקות גם בפרויקט זה, ובטוחים כי הוא יבוצע על הצד הטוב ביותר, באופן בטיחותי, איכותי, בלוחות הזמנים הנדרשים ועל פי התקציב המוסכם".
דודי בן טוב, סמנכ"ל הביצוע של גינדי החזקות, הוסיף: "גינדי החזקות שמחה על שיתוף הפעולה בין שתי קבוצות הנדל"ן הגדולות בישראל. שיתוף פעולה זה הינו המשך ישיר לשילוב זרועות המתפרס על פני תקופה של כ-20 שנה, ושהניב יחד עשרות אלפי יחידות דיור ברחבי הארץ ואכלוסן לאורך השנים. אנחנו סמוכים ובטוחים שתוספת פעילות זו תהיה באיכות ובסטנדרט הגבוה בישראל, ובלוחות הזמנים הקצרים ביותר. אנחנו מברכים יחד על הקמת השכונה החדשה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה