נדל"ן ותשתיות

"איי הפדופילים" של ג'פרי אפשטיין נמכרו, זה המיליארדר הרוכש

שני האיים בהם ביצע ג'פרי אפשטיין את עבירות המין נמכרו תמורת 60 מיליון דולר. הרוכש מתכוון לפתוח את המקום לתיירות "ברמת חמישה כוכבים"
מערכת ice |  1
האי של ג'פרי אפשטיין (צילום ויקיפדיה)
חברת ההשקעות SD Investments של המיליארדר סטיבן דקוף קנתה את שני האיים הפרטיים באיי הבתולה של ארה"ב, שהיו בבעלותו של עבריין המין ואיש העסקים המנוח ג'פרי אפשטיין, כך דווח ב-CNBC.
פורבס דיווח לראשונה שדקוף, מייסד חברת ההשקעות הפרטיות Black Diamond Capital Management, רכש את שני האיים תמורת 60 מיליון דולר, פחות ממחצית מהמחיר המבוקש שלהם של 125 מיליון.
אחד האיים על פי הפרסומים שימש את אפשטיין למעלליו המיניים בצעירות במשך שנים, על פי כתבי בית המשפט.
"דקוף מתכנן לפתח אתר נופש יוקרתי ברמה עולמית ברמת חמישה כוכבים, שיעזור לחזק את התיירות, ליצור מקומות עבודה ולדרבן את הפיתוח הכלכלי באזור, תוך כיבוד ושמירה על הסביבה החשובה של האיים", נכתב בהודעה לעיתונות על המכירה.
האי הגדול יותר, סנט ג'יימס הגדול, משתרע על פני יותר מ-160 דונם. על פי רישומי בית המשפט וחומרי רישום שנבדקו על ידי הוול סטריט ג'ורנל, שפרסם את העניין, אפשטיין קנה את האי ב-2016 תמורת קרוב ל-20 מיליון דולר. הוא נותר טבעי ברובו ומכיל רק אוסף קטן של מבנים ומפרץ מלאכותי.
סנט ג'יימס הקטן, שאפשטיין קנה ב-1998, משתרע על פני יותר מ-70 דונם ובנוסף למתחם מגורים ראשי וארבע וילות אירוח, האי כולל מנחת מסוקים, רציף פרטי, שתי בריכות, שלושה חופים פרטיים, חדר כושר וצְרִיף.
נשים רבות אמרו שהן נאנסו או הותקפו מינית בסנט ג'יימס הקטן, שם הייתה לאפשטיין אחוזה. הם כללו את וירג'יניה ג'ופר, שטענה כי עברה התעללות מינית שם, ובמקומות אחרים, על ידי הנסיך אנדרו, אחיו הצעיר של מלך בריטניה צ'ארלס. אנדרו הכחישה את תביעתה, אך בפברואר 2022 הסכים להסדר סודי עם ג'ופר לסיום תביעה אזרחית נגדו בבית המשפט המחוזי של ארה"ב במנהטן.
ההכנסות ממכירת האיים יועברו ככל הנראה לפיצויים בתביעות נגד אפשטיין שטרם נפתרו. עד עכשיו, 121 מיליון דולר מהעיזבון של אפשטיין שימשו לפיצוי קורבנותיו של איש העסקים ששם קץ לחייו בתא המעצר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מחיר מציאה (ל"ת)
    אריק 05/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור