נדל"ן ותשתיות

בזמן שיא: אושרה להפקדה תוכנית פינוי בינוי של ICR בהרצליה

פחות מחודש לאחר שהוגשה תוכנית ההתחדשות העירונית של ICR ברחוב רבי עקיבא בהרצליה, היא אושרה להפקדה. מדובר בפרויקט בעלות של כ-240 מיליון שקל בו יבנו 170 יחידות דיור
מערכת ice | 
רבי עקיבא הרצליה (צילום הדמיה אלכס לובימוב)
תוכנית התחדשות עירונית ברחוב רבי עקיבא בהרצליה, הכוללת הריסה של 56 יחידות דיור ובניית 170 יחידות דיור חדשות במקומן הופקדה בוועדה המקומית. את התוכנית יזמה חברת ICR, והיא אושרה להפקדה בהליך מהיר בער בפסח, לאחר שהוגשה לוועדה לפני כשלושה שבועות בלבד.
מדובר בתוכנית שהיא חלק מתהליך התחדשות עירונית של מרכז העיר הרצליה ושכונת שיכון דרום. על פי הצפי, מדובר בעלויות הקמה של כ-240 מיליון שקל וצפי הכנסות של כ-300 מיליון שקל.

חברת ICR ישראל קנדה ראם מגורים מקדמת תוכנית התחדשות עירונית במתווה של פינוי בינוי ברחוב רבי עקיבא בהרצליה. הפרויקט, ששטחו 6.5 דונם, ממקום בין הרחובות רבי עקיבא, בן יהודה וגורדון, ויש בו ארבע בניינים שנבנו בשנות ה-60 מהמאה שעברה וכוללים 56 יחידות דיור.
מבנים אלה צפויים להיהרס לטובת הקמת פרויקט מגורים הכולל שישה בניינים בני 7-9 קומות ובהם בסך הכול 170 יחידות דיור. מתוך הדירות שייבנו, 114 ישווקו על ידי היזם, ויתר הדירות הן דירות התמורה לדיירים. התוכנית נערכה על ידי ניר חן ממשרד חן אדריכלים NCA.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה