נדל"ן ותשתיות

העיר עם האינטרנט הטוב בישראל? אלו התושבים שירוויחו בגדול

העיר אריאל נכנסת למועדון המובחר של ערים הנהנות מפריסת סיבים אופטיים: עד סוף שנת 2023 רוב העיר תרושת בפריסת סיבים אופטיים שיאפשרו לתושבים גלישה מהנה ומהירה באינטרנט
מערכת ice |  1
רמת אדרת באריאל (צילום יחצ)
היום (ראשון) נפגש ראש העיר אלי שבירו עם יוסי חבר מנכ"ל חברת IBC אנלימיטד אשר עוסקת בפריסה והתקנת סיבים אופטיים. בפגישה סוכם כי עד לתום שנת 2023 תבוצע על ידי החברה פריסת סיבים אופטיים ברוב חלקי העיר ותאפשר לתושבי העיר ולבעלי עסקים בעיר, גלישה במהירות של עד 1,000Mbps ליהנות מחוויית גלישה מהירה ויציבה.
עד כה פריסת הסיבים היתה חלקית בלבד ובוצעה על ידי חברת בזק.  העבודות של חברת IBC אנלימיטד יחלו כבר בחודש הקרוב ותושבי אריאל יהנו מהאינטנרט מהיר בטכנולוגיה המתקדמת בעולם. רשת התקשורת של חברת IBC אנלימיטד מורכבת מסיבים אופטיים שעוביים כחוט השערה. וזוהי טכנולוגיית תקשורת הנתונים המתקדמת ביותר בעולם.
 
IBC אנלימיטד הינה חברת תקשורת ישראלית, שנוסדה בשנת 2013 במסגרת פרויקט תשתיות לאומי לסייע לצמצום הפערים בין המרכז לפריפריה. החברה עוסקת בתכנון והקמה של רשת סיבים אופטיים. סיבים אופטיים הם כבלים שקופים ודקיקים עשויים זכוכית, המאפשרים העברת מידע במהירויות גבוהות גם בהעלאה וגם בהורדה, בלי הפרעות, באופן יציב ורציף.  יתרונה הגדול של החברה הוא בלעדיות על התקנה ושימוש בתשתיות חברת חשמל, יתרון משמעותי נוסף הוא שפריסת הסיבים תיצור תחרות משמעותית בין ספקיות האינטרנט השונות שתבטיח איכות ומחיר הוגנים לכם התושבים.
ראש העיר אלי שבירו מסר: "העיר אריאל היתה בין הערים הראשונות בארץ שזכו להקרא "ערים חכמות", לאחרונה נבחרנו לקחת חלק במיזם "100 באוריינות דיגיטלית" של מערך הדיגיטל הלאומי, בה זכינו להיות אחת מכ100 ערים ברחבי הארץ שתקבלנה את האפשרות לתת לתושביהן הדרכות דיגיטליות בין היתר בשימוש בסמארטפון, במחשב, לפתח יכולות בשימוש בכלי אופיס ועוד שיאפשרו לאנשים לשפר את מקום עבודתם ועוד. ולכן הכנסת תשתית הסיבים האופטיים לעיר, הינו צעד נוסף וחשוב בשיפור איכות חייהם של תושבי העיר, במעבר לטכנולוגיות של המאה ה-21".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רק בזק
    דויד 03/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 2
    Ibc זה לא בזק ולא תהיה בזק חברה בלי מערך טכנאים בפריסה ארצית ללא מוקדי שירות בקיצור עוד מוטציה שתעשה נזק ללקוחות שיבחרו בה כי הם לא חברת תיקשורת על באמת
    סגור