נדל"ן ותשתיות

צחי אבו חוגג: זה המכרז היוקרתי בו זכה

בשורה משמעותית: חברת ארי נדל"ן שבבעלות צחי אבו, זכתה במכרז לרכישת מגרש של 8 דונם לבניית מתחם מסחר ותעסוקה בהיקף של 24 אלף מ"ר בקריית פארק לכיש על שדרות הרצל, בסמוך לקריית הספורט והאצטדיון העתידי
מערכת ice | 
צחי אבו (צילום יחצ, פלאש 90/ נתי שוחט)
חברת ארי נדל"ן, בעלת מתחם הסטאר סנטר ומתחמי מסחר נוספים, זכתה במכרז לרכישת מגרש של 8 דונם לבניית מתחם מסחר ותעסוקה בקריית פארק לכיש על שדרות הרצל בהיקף של 24 אלף מ"ר. 
בתקופה בה יזמים חוששים לגשת למכרזים בסדר גודל שכזה, ארי נדל״ן מנצלת את האיתנות הפיננסית הנובעת מהנזילות של החברה על מנת להמשיך ולפתח את העיר אשדוד לרווחת תושביה.
צפי תחילת העבודות של הפרויקט הינו רבעון 3 ב-2024, כאשר משך הפיתוח יעמוד על כ-30 חודשים. עלויות הבנייה הצפויות הן בין 180-200 מיליון ש״ח, כאשר ארי נדל״ן תשלם עבור הקרקע סך של 6.6 מיליון ש״ח, רק 2 מיליון ש״ח למעל מחיר המינימום, בתוספת הוצאות הפיתוח המוערכות ב37.5 מיליון שקל. צפי תחילת הנבה רבעון 1 2027. ה Noi המשוער, 27-30 מיליון ש״ח בתפוסה מלאה.
בנוסף דיווחה החברה על אישור וועדת המשנה לתכנון ובניה בנהריה, אשר המליצה לוועדה המחוזית להפקיד את התב"ע אשר מקודמת על ידי אס.אל.אס בקשר עם המקרקעין שעיקרה הינה הקמת מתחם מגורים ותיירות, הכולל 3 בנייני מגורים של 360 יחידות דיור בסה״כ.
צחי אבו, מנכ״ל ובעל השליטה בארי נדל״ן מסר: "בימים בהם אנו עדים לתופעה שלא נראתה מעולם, שלמכרזים מאוד אטרקטיביים לא ניגשים מציעים והם משווקים במחירי המינימום, זו העת לנצל את חוסנה הכלכלי של החברה, בזכות האיתנות הפיננסית, רמות המינוף הנמוכות, והיתרות הנזילות, אנו נמשיך לבצע רכישות ולנצל הזדמנויות עסקיות נוספות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה