נדל"ן ותשתיות

אמפא תבצע פרויקט התחדשות עירונית ב-700 מיליון שקל בעיר הזו

חברת אמפא ישראל מודיעה על התחלת קידומו של פרויקט התחדשות עירונית בטבריה, במסגרתו יתבצע פינוי בינוי של 9 בניינים ויקומו 5 מגדלי דירות חדשניים בקרבת הכנרת
מערכת ice | 
אלי אגם מנכל אמפא (צילום מתן כצמן)
חברת אמפא ישראל מודיעה היום קידומו של פרויקט התחדשות עירונית בטבריה, בכ-500 יחידות דיור ובהשקעה כוללת של כ-700 מיליון שקלים. במסגרת הפרויקט יתבצע פינוי בינוי של 9 בניינים ישנים משנות ה-70. במקומם יבנו כ-5 מגדלים לגובה של עד 25 קומות עם 500 יחידות דיור חדשות. 
הבנייה תתקיים במתחם דוד המלך המשתרע על שטח של כ-10 דונם בלב שכונת רמת כנרת. במסגרת הפרויקט אמפא תשתף פעולה עם חברת אמטיסט. בסוף הפרויקט יקבלו בעלי הדירות דירה חדשה עם תוספת 25 מ"ר, ממ"ד, מרפסת, מחסן וחניה. פרויקט זה בא כחלק מתוכנית אסטרטגית של מנהל התכנון, במסגרתו טבריה תצמח ל-140 אלף תושבים עד שנת 2040.
אלי אגם, מנכ"ל אמפא ישראל ציין: "מדובר בשלב ראשוני וחשוב מאוד בשיתוף הפעולה שלנו עם הדיירים ועם עיריית טבריה . אנו שמחים ומודים על הבעת אמון ופועלים במרץ לקידום התכנון והוצאת הפרויקט אל הפועל. אני מאמין שלאור המצב הנוכחי והחשש האמיתי מרעידות אדמה, רשויות התכנון  יתנו עדיפות למתחמי פינוי בינוי אשר נמצאם באזורים אלה והפרויקט יקודם בצורה זריזה ומהירה. טבריה היא פנינה של ממש, שטרם מומש הפוטנציאל הרב הטמון בה, לא רק כיעד תיירותי כעיר השוכנת על שפת אגם, אלא כיעד מחודש למגורים וחיי קהילה באווירה שונה, ולכן אנו רואים בפרויקט הנוכחי, כפרויקט פורץ דרך, אשר בעזרת עיריית טבריה יתווה את הדרך ויוביל לשיפור פני הרחוב, השכונה והעיר ויקנה לתושבים תנאי מחיה בטוחים ונעימים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה