נדל"ן ותשתיות

התחדשות עירונית בחדרה: מאות דירות חדשות ייבנו בפרויקט הענק

גשם החזקות קיבלה היתר במתחם העלייה השנייה בחדרה, במסגרתו ייהרסו 64 דירות ב-7 מבנים בני 2-4 קומות ועליהם יוקמו חמישה מבנים חדשים אשר ישלבו מגורים, מבני ציבור ומסחר בני 18-25 קומות וכ-400  יחידות דיור
מערכת ice | 
הפרויקט בחדרה (צילום סטודיו לומו)
גשם החזקות מודיעה היום (שלישי) כי קיבלה היתר במתחם העלייה השנייה בחדרה. מדובר על תוכנית רחבת היקף של התחדשות עירונית אשר אושרה על ידי הוועדה המחוזית לתכנון ובניה חיפה עוד בשנת 2021 והיא הממוקמת על רחוב העלייה השנייה, בין הרחובות הרצל והרב קוק שבמרכז העיר. התוכנית כוללת הריסת 64 דירות ב-7 מבנים בני 2-4 קומות ועליהם הקמת חמישה מבנים חדשים אשר ישלבו מגורים, מבני ציבור ומסחר בני 18-25 קומות וכ-400  יחידות דיור.
בפרויקט ייבנו כ-100 דירות קטנות בנות 2-3 חדרים, אשר יענו על הצורך של רווקים, זוגות צעירים, פנסיונרים ויתאימו גם למשקיעים. בנוסף תמהיל הדירות יכלול דירות של 4-6 חדרים שיפנו למשפרי דיור ומשפחות צעירות וכן פנטהאוזים ודירות גן . כלל הדירות בפרויקט ייהנו ממרפסת פרטית בגודל של 20 מ״ר אשר אינה סמוכה אחת לשנייה ותעניק הרגשה של פרטיות לדיירים.
בנוסף, בקומת הלובי יבנו מספר חללים משותפים אשר ישרתו את הדיירים ויכללו מועדון, חדרי עגלות ועוד. כחלק מהתחדשות הרחוב, הבנייה תכלול שדרוג תשתיות כמו קווי חשמל, תקשורת, תאורה, מדרכות, חניות וביוב חדשים. בנוסף שצ״פ של כ-300 מ״ר ו-2 כיתות גן ילדים אשר יהוו גם הם חלק מהשדרוג.
על פי דרישות התב״ע והנחיות מרחביות של עיריית חדרה, גשם נדרשת לתכנן ולבצע את המבנים כך שיעמדו בתקן בניה בת קיימה(ירוקה)- 4 מבנים בתקן רמת כוכב 1 ואילו המבנה של ה-25 קומות בתקן ברמת 2 כוכבים. עד כה לא נבנו בחדרה מבנים רבים העומדים בתקן בניה ירוקה ואין אף מבנה שעומד בתקן 2 כוכבים.
יוסי מזרחי בעלי גשם החזקות מסר: ״אנו מברכים על קבלת ההיתר ועל היותנו חלק מהתחדשותה של העיר חדרה. מדובר על פרויקט רחב היקף המונה כ-400 יח״ד בתמהיל ייחודי אשר ייתן מענה למגוון רחב של אוכלוסיות ותכנון עילית הכולל מרפסות לא סטנדרטיות אל נוף פתוח. חדרה גדלה ומתפתחת, מקבעת את עצמה כמרכז החדש ומושכת אליה המוני צעירים אשר בוחרים לרכוש דירות במיקום נגיש, במחירים שפויים ובסטנדרט בנייה גבוה. אנו שמחים להיות חלק מהשינוי הצפוי במרקם של העיר״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה