נדל"ן ותשתיות

רמ"י בבשורה מצוינת לצעירים: אלה הדירות שימכרו בהנחה של עשרות אחוזים

רשות מקרקעי ישראל מודיעה על בשורה מצוינת לצעירים ומחוסרי דיור: לאחר שבתחילת השבוע נסגרו והוכרזו זוכים ב-6 מכרזי מחיר מטרה מחירי הדירות לזכאים בישובים במרכז הארץ  יהיו זולים בעשרות אחוזים מהמחירים בשוק. הערים והמחירים לפניכם
מערכת ice |  4
פרויקטים חדשים בבאר יעקב (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
רשות מקרקעי ישראל מודיעה היום (חמישי) על בשורה מצוינת לצעירים ומחוסרי דיור: לאחר שבתחילת השבוע נסגרו והוכרזו זוכים ב-6 מכרזי מחיר מטרה מחירי הדירות לזכאים בישובים במרכז הארץ  יהיו זולים בעשרות אחוזים מהמחירים בשוק.
ואלו המחירים בהם תימכרנה דירות בישובים הבאים: באר יעקב: דירות החל מ-1.3 מיליון שקל, יבנה: החל מ-1.2 מיליון שקל, ראשון לציון: דירות החל מ-1.4 מיליון שקל (שכונת נוריות), נוף הגליל: דירות החל ממיליון שקל (מורדות מזרחיים), חיפה: דירות החל מ-1.1 מיליון שקל (מבואות דרומיים), אשדוד: דירות החל מ-1.4 (שכונת רובע הסיטי הצעירים) מיליון שקל.
ינקי קוינט, מנהל רשות מקרקעי ישראל, מסר: "אנו ברשות מקרקעי ישראל פועלים ללא ליאות לא רק להגדלת ההיצע של הקרקעות למגורים, אלא גם להוזלת מחירי הדירות לצעירים ולמחוסרי דיור. אני שמח על כך שזוגות צעירים שיזכו בהגרלות הבאות יוכלו לממש את זכותם ולקבל דירות במחירים מוזלים בעשרות אחוזים מהמחירים בשוק גם במרכז הארץ וגם בפריפריה. אנו נמשיך להעלות רעיונות ולפעול בכל דרך על מנת שמשפחות רבות ככל האפשר יזכו לממש את חלומן ולהגיע לדירה משלהן".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    זהירות! זהירות! זהירות!
    אף אחד 12/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם המגרשים האלה באמת יש להם את כל האישורים לבניה ? אסור להאמין ל רמ"י. הם עושים שווק פוליטי, על מנת להכנס לסטטיסטיקה שכביכול הם שחררו מגרשים. צריך לברר בכל עיר האם באמת השטחים האלה מיועדים לפיתוח ויש להם אישורים של משרד הבריאות ואיכות הסביבה. לא להאמין לרמ"י. חייבים לבדוק!
    סגור
  • 2.
    הגרלות פופוליסטיות
    אחד 12/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משלמים המון מיסים ובמקום שירותים הכסף מחולק שרירותית. מעצבן מאוד.
    סגור
  • 1.
    דואגים רק לצעירים
    דני 12/2022/29
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מה עם משפרי דיור שמחזיקים דירות ישנות קטנות, לעולם לא נצליח לעבור דירה?
    סגור
  • תסתכל על חצי הכוס המלאה
    ורד 12/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ,תגיד תודה שיש לך דירה בישראל. לי לא יהיה אם לא אקבל עזרה מהמדינה
    סגור