נדל"ן ותשתיות

אב-גד החזקות משיקה את פרויקט היוקרה בגבעת אולגה ועין הים

חברת הנדל"ן אב-גד החזקות מתחילה את שיווק הפרויקט היוקרתי שלה בגבעת אולגה ועין הים, אשר כוללת 20 קוטג'ים יוקרתיים וזאת בצל דוחות רבעוניים חיוביים 
מערכת ice | 
פרויקט מוזאיק (צילום בחסות אב גד)
לאחר שרכשה בשנה שעברה 20 מגרשים באזור גבעת אולגה ועין הים תמורת 26.6 מיליון שקל, חברת אב-גד החזקות מתחילה שיווק הפרויקט MOSAIC ובו 20 קוטג'ים שהוקמו כ-400 מטרים מחוף הים. את המימון עבור הפרויקט, רכישת הקרקע וכדומה, החברה קיבלה מחברת הפניקס ביטוח.
בחודש שעבר החברה פרסמה את נתוניה לרבעון השלישי של 2022 ולתשעת חודשי השנה עד ספטמבר ובהם הציגה גידול בהכנסות וזינוק ברווחיות התפעולית. הכנסות החברה עד ספטמבר 2022 עלו ב-54.6% ל-95.8 מיליון שקלים. ההכנסות ברבעון השלישי עלו ב-11.9% ל-30.5 מיליון שקלים. 
הפרויקטים העתידיים של החברה כוללים כ-3,700 יחידות דיור וזאת לצד פרויקטים של התחדשות עירונית. בתחילת החודש שעבר קרן הגידור ארביטראז' לאליו הביעה אמון בחברה על ידי הפיכתה לבעלת עניין בחברה עם אחזקה של 5% מהון המניות בחברה.
מיכאל (מיכי) רצון, יו"ר אב-גד: "אנו מאמינים בפוטנציאל הרב בפרויקט " MOSAIC " בעין הים בגבעת אולגה, על רקע מיקומם האטרקטיבי והביקוש הגבוה באזור לבתים דו משפחתיים צמודי קרקע. אני סמוך ובטוח ביכולתנו לנצל את הפוטנציאל הרב הגלום בקרקע, ולהשיא ערך עבורנו ועבור בעלי המניות של החברה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה