נדל"ן ותשתיות

מנחה 'אמריקן איידול' מוכר את האחוזה תמורת 51 מיליון דולר

ריאן סיקרסט, כוכב הטלוויזיה ומנחה "אמריקן איידול", מכר בהצלחה את האחוזה שלו בבוורלי הילס תמורת לא פחות מ-51 מיליון דולר, אחרי שרכש אותה ב-2012 מאלן דג'נרס תמורת 36.5 מיליון דולר
מערכת ice | 
אחוזה (צילום אנתוני ברצלו)
ריאן סיקרסט, כוכב הטלוויזיה ומנחה "אמריקן איידול", מכר בהצלחה את האחוזה שלו בבוורלי הילס תמורת לא פחות מ-51 מיליון דולר. כך דווח לראשונה ב-TMZ. סיקרטס רכש את האחוזה המטורפת ב-2012 מאלן דג'נרס תמורת 36.5 מיליון דולר. 
תחילה, סיקרטס דרש עבור האחוזה 85 מיליון דולר, אך קיבל בסופו של דבר סכום נמוך בהרבה. למרות ירידה של 40%, התשלום הסופי הופך את המכירה השנייה היקרה ביותר של בית בבוורלי הילס השנה, כשהבית הראשון נמכר תמורת 58 מיליון דולר, שהזמרת אדל שילמה עבור ביתו של סילבסטר סטאלון.
קורט רפפורט מסוכנות הנדל"ן ווסטסייד ייצג את שני הצדדים של העסקה. האחוזה העצומה נמצאת על שטח של 9,200 רגל מרובע, ובמתחם ישנם שני בתי הארכה, חדר כושר נפרד, בריכה ובית בריכה מעץ. בנוסף לכך, במקום ישנה חניה תת קרקעית ומוסך תת קרקעי. השטח מתהדר גם בבריכה ענקית, מדשאות מטופחות וגנים מושקעים.
הבית הראשי כולל ארבעה חדרי שינה ושישה חדרי רחצה, ויש עוד שלושה חדרי שינה וארבעה חדרי רחצה בין המבנים האחרים. יחידת ההורים של הבית הראשי כוללת גן מדיטציה, פטיו וחדר רחצה עם נוף לרקיע. יש גם בית קולנוע, חדר עיסוי, תנור פיצה חיצוני, ספא ונופים מדהימים של לוס אנג'לס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה