נדל"ן ותשתיות

מערכות סולאריות בהשקעה של 4 מיליון ש"ח הוקמו בקיבוץ ניר עם

במסגרת שיתוף הפעולה בין קבוצת תדמיר שיאון אנרגיה לקיבוץ ניר עם הוקמו במשך שנה
וחצי האחרונות מערכות סולאריות על 10 מבנים ברחבי הקיבוץ בשטח כולל של כ-10,000

מ"ר

מערכת ice | 
מערכות סולאריות בניר עם (צילום תדמיר שיאון אנרגיה)
קבוצת "תדמיר שיאון אנרגיה" בשיתוף פעולה עם קיבוץ ניר עם הקימה מערכות סולאריות בהשקעה של כ-4 מיליון שקלים. במסגרת שיתוף הפעולה הוקמו במשך שנה וחצי האחרונות מערכות סולאריות על 10 מבנים ברחבי הקיבוץ בשטח כולל של כ-10,000 מ"ר. כחלק מעבודות ההקמה טופלו ושודרגו תשתיות החשמל של הקיבוץ וכן בוצעו שדרוגים במבני הקיבוץ עצמם לרווחת התושבים, בוצעה הכנה קונסטרוקטיבית והתאמה למערכות הסולאריות אשר כללה חיזוקים משמעותיים במבנים ,פינוי והטמנת גגות האסבסט הישנים והקמת גגות חדשים.
היתרונות המובהקים עבור הקיבוץ והסביבה כתוצאה מהפרויקט: בראש ובראשונה – ייצור חשמל ירוק מהמערכות שהותקנו אשר יפיקו הכנסות קבועות לטווח ארוך. בנוסף להקמת המערכות החדשות, השותפות רכשה מהקיבוץ מערכות סולאריות וותיקות, שידרגה אותן וכיום מערכות אלו מייצרות תפוקה גבוהה יותר.
לכל אורך הפרויקט, מטרת הקיבוץ הייתה לשמר כמה שיותר עצים ולא לכרות את העצים אשר גרמו להצללה על המערכות, כל זאת על מנת לשמור על הצביון הקיבוצי. במקביל, כדי לא לפגום בביצועי המערכת הסולארית - הותאמה כבר בשלב התכנון טכנולוגיה ייעודית למיקסום התפוקות בכל המערכות. עם השינוי הצפוי בתחומי האנרגיה, השותפות בוחנת בעת הזו את שילוב תחומי האנרגיה הנוספים כדוגמת אגירה, טעינת רכבים חשמליים והצריכה העצמית של הקיבוץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה