נדל"ן ותשתיות

נועה קירל אורזת? בן הזוג מצא דירה חדשה - בלעדיה

בן זוגה של נועה קירל, תומר הכהן, החליט לעזוב את הדירה שלו בתל אביב והשכיר לעצמו דירה בשכונת נוף ים שבהרצליה בה הוא יתגורר לבדו. קירל תישאר לגור בבית הוריה ברעננה
מערכת ice |  2
נועה קירל ותומר הכהן (צילום אינסטגרם)
נועה קירל חווה ללא ספק את השנה הטובה ביותר בקריירה שלה. קירל רשמה את אחת ההופעות המוצלחות ביותר אי פעם בישראל לעיניי כ-33 אלף צופים בפארק הירקון וזכתה למחמאות מכל עבר, נבחרה לייצג את ישראל באירוויזיון 2023 שייערך בבריטניה, והחלה לצאת עם בן זוגה הנוכחי, תומר הכהן.
ב"מאקו" פורסם היום (שני) כי תומר הכהן החליט לעזוב את הדירה שלו בתל אביב בה התגורר בשנתיים האחרונות בשכירות, והשכיר לעצמו דירה בשכונת נוף ים שבהרצליה. הסיבה לכך שהכהן עבר להתגורר בהרצליה היא כי הוא החל השבוע את לימודי התואר הראשון שלו במדעי המחשב ויזמות באוניברסיטת רייכמן.
למרות הידיעה המסקרנת, הכהן ובת זוגו נועה קירל עדיין לא עברו להתגורר יחדיו. קירל כידוע מתגוררת יחד עם הוריה ברעננה, אך זאת בהחלט התקדמות גאוגרפית משמעותית. 
כזכור, בשבוע שעבר אייל גולן הפתיע את כולם עם ביצוע שלו לשיר פנתרה של קירל, כשאף העלה את הסרטון לסטורי ותייג את קירל, שמצידה לא הגיבה. האם מתחיל סכסוך חדש בביצה? ימים יגידו.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שכר לעצמו !! (ל"ת)
    ניב 09/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    עיתונאות עלאק
    דובר_עברית_מודאג 11/2022/12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שכר לעצמו דירה עילגים שכמותכם! משכיר זה מי שמקבל את הכסף, שוכר מי שמשלם... פעם עיתונאים ידעו עברית... גועל נפש...
    סגור