נדל"ן ותשתיות

פרויקט "שעת אפס" של המשרד להגנת הסביבה יוצא לדרך

פרויקט "שעת אפס" של המשרד להגנת הסביבה יוצג היום (רביעי) לקראת הכינוס ה-27 של ועידת האקלים בחודש הבא בשארם א-שייח' שבמצרים
מערכת ice |  1
תמר זנדברג (צילום פלאש 90/ יונתן סינדל)
המשרד להגנת הסביבה מציג היום (רביעי) יוזמה חדשה תחת השם "שעת האפס", למנהיגי ארגונים בעלי ראייה אסטרטגית שהבינו כי ההתמודדות עם משבר האקלים היא לא רק אינטרס לאומי וחברתי אלא גם צורך עסקי, המאפשר לשגשג ולהתחרות בכלכלה עולמית דלת פליטות. היוזמה מוכרת לראשונה בפסטיבל פתרונות האקלים, שנערך לקראת הכינוס ה-27 של ועידת האקלים בחודש הבא בשארם א-שייח' שבמצרים.
ממשלת ישראל התחייבה להגיע לאפס פליטות נטו בשנת 2050 ובכך הצטרפה לממשלות רבות ברחבי העולם. עסקים וארגונים המצטרפים ליוזמת שעת האפס של המשרד להגנת הסביבה, מתחייבים להפחית בהדרגה את פליטת גזי החממה שלהם ולעמוד ביעדי הפחתה כל חמש שנים עד להשגת איפוס נטו של הפליטות בשנת 2050.

במסגרת היוזמה, יקדם המשרד להגנת הסביבה קהילה פעילה של מכלול הארגונים והעסקים שמובילים ופועלים לאיפוס פליטות ברמות העסק, הסקטור והמשק כולו. הקהילה תכלול הדרכות ומפגשי עמיתים המותאמים לצרכים הסקטוריאליים השונים וליצירת חיבורים ושיתופי פעולה, לימוד מעמיתים ועוד.
המנגנון גובש על ידי ד"ר גיל פרואקטור, מנהל אגף אנרגיה ושינוי אקלים של המשרד להגנת הסביבה, ד"ר נעמה ולד, מרכז בכירה אנרגיה ושינוי אקלים, עו"ד נטע גלאון מהלשכה המשפטית של המשרד, ורון קמרה ותמר שטרצר מחברת אקוטריידרס.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רגולציה שהורגת תעשייה
    שלומי 10/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שווה לבחון מה באמת נדרש מול התעשיינים ולא רק באימוץ תקנות על גבי תקנות מתקנים בחול. התעשייה בורחת לחול אי אפשר להשתית משק בריא כלכלית רק על הייטק יש גם לוטק
    סגור