נדל"ן ותשתיות

"איי הפדופילים" של ג'פרי אפשטיין מוצעים למכירה, מה מחירם?

אחוזתו של ג'פרי אפשטיין, איש העסקים האמריקאי ששם קץ לחייו לפני כשלוש שנים לאחר שהואשם בסחר בקטינות למטרות מין, שנמצאת בנוסף לשני איים פרטיים בקרביים, מוצעת למכירה ב-55 מיליון דולר
מערכת ice | 
האי של גפרי אפשטיין (צילום ויקיפדיה)
אחוזתו של ג'פרי אפשטיין, איש העסקים האמריקאי שהלך לעולמו לפני כשלוש שנים כששם קץ לחייו בבית הכלא אחרי שהואשם בסחר בקטינות למטרות מין, שנמצאת בנוסף לשני איים פרטיים בקרביים, מוצעת למכירה ב-55 מיליון דולר.
האיים, הידועים כ-Great St. James ו-Little St. James, נרשמו לראשונה תמורת 125 מיליון דולר במרץ האחרון. כעת הם יהיו זמינים בנפרד תמורת 55 מיליון דולר ליחידה, מה שמייצג הפחתה של 12% בביקוש הכולל. אם קונה היה רוצה לרכוש את שני האיים, הוא עדיין יכול לעשות זאת תמורת 110 מיליון דולר ביחד.
הנכסים, הממוקמים באיי הבתולה של ארה"ב, הם בין החלקים האחרונים בתיק הנכסים הבינלאומי רחב הידיים של אפשטיין, שחלקים ממנו כבר נמכרו בסכומים גבוהים. אחוזתו של אפשטיין במנהטן נמכרה תמורת 51 מיליון דולר במרץ 2021, וביתו בפאלם ביץ' נמכר תמורת 18.5 מיליון דולר.
אפשטיין, שמת כאמור בהתאבדות בבית מעצר בניו יורק בשנת 2019, הואשם על ידי התובעים של איי הבתולה בשנת 2020 בהבאת ילדות כבנות 11 לאיים ותקיפה מינית באי שנקראו גם "אי הפדופילים". דניאל ויינר, עו"ד של אפשטיין, טען כי הכספים ממכירת הנכסים שלו ילכו לכיסוי תביעות שעומדות באוויר. שאר הנכסים הנותרים של אפשטיין כוללים חווה בסנטה פה, ניו יורק, שרשומה תמורת 27.5 מיליון דולר.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה