נדל"ן ותשתיות

דרייק בעסקת ענק: זה הסכום שהרוויח על אחוזת החלומות

כמה חושדים אחרי שהתחדש באחוזה בשוויי 70 מיליון דולר, הזמר שמחזיק  בחוזה היקר בהיסטוריה מוכר אחוזה אחרת ברשותו. זה הסכום שירוויח מהעסקה
מערכת ice | 
דרייק (צילום אינסטגרם)
הראפר, הזמר והשחקן הקנדי דרייק מכר את הנכס הנדלני שלו המכונה "YOLO" ונמצא בלוס אנג'לס, העסקה נסגרה תמורת 12 מיליון דולר. הבית ששטחו כ-1,161 מטר מרובע, שוכן על קצת יותר מ-3 דונם בהידן הילס המשובצים בסלבריטאים, וכולל אינספור שירותים לחיות את סגנון החיים של כוכבי ההיפ הופ, מבריכת מערה עם בר שניתן לשחות עד לשור מכני.
"אחוזת YOLO היא בית בסגנון נופש שומט לסתות, חבוי במובלעת האולטרה-אקסקלוסיבית של Hidden Hills בשער השמירה", על פי הרשימה עם ברנדן ורייני וויליאמס מבוורלי הילס אסטייטס, שהתייחסה לנכס. "שוכן על רחוב פרטי ללא מוצא ומוקף בשבילי סוסים, הטיודור האנגלי הזה הוא השילוב המושלם של קסם כפרי ונוחות מודרנית."
דרייק, 35, ששמו המלא הוא אוברי דרייק גרהאם, רכש את הנכס ב-2012 תמורת 7.7 מיליון דולר, לפי רישומים עם PropertyShark. הזמר "Wait for U", "Toosie Slide" ו-"Way 2 Sexy" רשם לראשונה את האחוזה במרץ תמורת 14.8 מיליון דולר, כך עולה מהרשומות. החוזה עצמו נחתם בתחילת מאי.
Mansion Global לא הצליחה לזהות את הקונה, ורישומי המכירה עדיין אינם פומביים.
הבית הראשי נגיש באמצעות גשר אבן ומציע תקרות עם קורות עץ, שישה קמינים, אולפן הקלטות וטרקלין, קולנוע ביתי ומרתף יינות וחדר טעימות, על פי הרישום. יש גם סוויטת חדר שינה ראשית בשטח של כמעט 2,000 רגל מרובע - הגישה אליה דרך מדף ספרים עם לוחות עץ - עם אזורי ישיבה ובר וחדר רחצה עם שני כיורים ואמבטיות טבילה עם סביבה שיש.
בנוסף לבר השחייה, אזור הבריכה מתהדר במגלשת מים באורך 80 רגל, מפלים ומספר טלוויזיות, נכתב ברשימה. יש גם מגרש טניס/כדורסל, אורוות ומגרש כדורעף חול.
הזמר דרייק חתם השנה על אחת העסקאות הגדולות בהיסטוריה של עולם המוזיקה. השמועות על כך שדרייק היה על סף חתימה על חוזה תקליטים חדש ענקי זמזמו בתעשיית המוזיקה כבר כמה שנים. השמועות הללו הפכו שוב לוהטות בתחילת מרץ לאחר שאושר שדרייק קנה אחוזה בבוורלי הילס בשווי 70 מיליון דולר. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה