נדל"ן ותשתיות

קרן ההון רכשה משרדים אטרקטיביים בלונדון. כמה השקיעה?

ה-GIC הסינגפורית רכשה שטח במתחם המשרדים המרכזי של פדינגטון בלונדון תמורת סכום של 885 מיליון דולר. וכמה אחוזים יהיו ברשותה?
מערכת ice | 
בית ויקטוריה בלונדון (צילום State ERiken)
עסקת ענק בעולם הנדל"ן באחד ממתחמי המשרדים האטרקטיביים בלונדון. קרן ההון הריבונית  GIC  מסינגפור, רכשה 75% ממניות מתחם המשרדים פדינגטון סנטרל של בריטיש לנד בלונדון, זאת תמורת סכום עתק של 885 מיליון דולר (694 מיליון ליש"ט).

העסקה, עליה דווח במגזין "פורבס", עתידה להסתיים בתוך שלושה חודשים, וכוללת ארבעה בנייני משרדים קיימים ברחוב הממלכה וכיכר שלדון ובנוסף אתר פיתוח, כך מסרה בריטיש לנד. זאת ועוד, הנכס יוחזק על ידי חברה חדשה למיזם משותף, שתהיה בבעלות בשיעור 75% של GIC ו-25% נוספים על ידי בריטיש לנד  - קרן השקעות נדל"ן הנסחרת בבורסה בלונדון.
לי קוק סאן, מנהל ההשקעות הראשי של GIC: "אנו שמחים להשקיע בפדינגטון סנטרל, קמפוס בעירוב שימושים המשלב קמעונאות ופנאי. המיקום שלו מצוין עם קרבה למערך הרכבות ולתחבורה הציבורית, להית'רו ולאוקספורד. השקעה קודמת בברודגייט הוכיחה ערך גבוה של רכישת קמפוסים במרכז לונדון ואנחנו בטוחים שהנכס הנוכחי יניב תשואות נאות בטווח הארוך".
 
באמצעות המיזם, בריטיש לנד הודיעה כי היא תמשיך להיות מנהלת הנכסים של פדינגטון סנטרל, אשר סיפקה תשואה כוללת של 9% לשנה מאז שנת 2013. על פי הדיווח, בעוד מלון נובוטל בן 206 החדרים של בריטיש לנד ברחוב מלכות 3 והפיתוח האתר ברחוב קינגדום 5 אינו חלק מהשותפות, ל-GIC  ישנה אופציה לרכוש חלקים בשני הנכסים הללו.
טרייסי סטרוד, ראש תחום נדל"ן אירופי בקרן GIC, סיכמה: "אנו רואים ביקוש גבוה וחוזר של ​​חללי משרדים חדשים באיכות גבוהה ובמיקומים מעולים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה