נדל"ן ותשתיות

לאחר 4 ניסיונות למכרז - קניון ובניין משרדים נוסף יוקם בבית שמש

חברת מגדלי נעימי זכתה בשטח להקמת קניון ובניין משרדים נוסף בבית שמש, בעלות של כ-150 מיליוני שקל. ראש העיר ד"ר עליזה בלוך: "בית שמש ממשיכה להתפתח. יותר ויותר חברות גדולות מבינות את הפוטנציאל העצום שהעיר מציעה"
אריאל נוי | 
עליזה בלוך (צילום שילת ועקנין)
חברת מגדלי נעימי זכתה בשטח להקמת קניון ובניין משרדים נוסף בבית שמש, בעלות של כ-150 מיליוני ש"ח.  מתחם מסחר ומשרדים נוסף שווק בהצלחה בעיר, על ידי רשות מקרקעי ישראל. המתחם במע"ר, בין רמה א' ל-ג', ממוקם בסמוך למתחם "השדרה" הנבנה בימים אלו, וכולל זכויות של כ-20,000 מ"ר של מסחר וכ-10,000 מ"ר משרדים.
זוהי הפעם הרביעית שבה משווק המתחם, אולם הפעם, בשונה מהפעמים הקודמות - הוגשו במכרז שתי הצעות, כאשר ההצעה הזוכה, על סך 147 מיליוני ש"ח, שייכת ליזם מוכר בבית שמש - חברת מגדלי נעימי, שהקימה את קניון נעימי בשכונת מגדל המים לפני כעשור. חברת מגדלי נעימי, בבעלות איש העסקים מיקי נעימי, בונה בימים אלו את מתחם המשרדים הענק בצומת מסובים.
ראש העיר ד"ר עליזה בלוך: "בית שמש ממשיכה להתפתח. יותר ויותר חברות גדולות מבינות את הפוטנציאל העצום שהעיר מציעה והתוצאות בהתאם. אני מברכת את הזוכים במכרז ומזמינה יזמים נוספים להצטרף לתעשייה המזנקת במהירות בבית שמש".
ממונה תעשייה חבר המועצה הרב ישראל מנדלסון: "עוד צעד בקידום העיר בית שמש. השפעת מבנים אלו משמעותית מעבר לפיתוח התעשייה המקומית והיא תורמת לתפיסתה של העיר כעיר עם פוטנציאל עסקי גבוה מאוד. אני מברך את חברת מגדלי נעימי על המשך פעילותם בעיר ומקווה לראות יזמים נוספים מצטרפים להצלחה בעיר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה