נדל"ן ותשתיות

רשת ACE פותחת מרלו"ג חדש בקרית אתא בשטח של 8,000 מ"ר

הרשת התחדשה במרכז לוגיסטי חדש לצד אלו שבבאר טוביה ובאשדוד, בהשקעה של מאות אלפי שקלים. ישרת בעיקר את לקוחות האונליין של הרשת המתגוררים בצפון הארץ וכך תוכל הרשת לקצר משמעותית את זמן ההובלה ללקוחות
כפיר אדר | 
המרלוג של ACE בקריית אתא (צילום יחצ ACE)
רשת ACE פתחה השבוע מרכז לוגיסטי חדש בקרית אתא בגודל של 8,000 מ"ר ובהשקעה של מאות אלפי שקלים. המרלו"ג מתווסף לשני מרלו"גים נוספים שמפעילה החברה: בבאר טוביה, בשטח של 9,000 מ"ר ובאשדוד, בשטח של 6,000 מ"ר. המרלו"ג החדש ישרת בעיקר את לקוחות האונליין של הרשת המתגוררים בצפון הארץ וכך תוכל הרשת לקצר משמעותית את זמן ההובלה ללקוחות.
רשת ACE,  הינה אחת מרשתות השיווק המובילות בישראל. במקביל לפעילות בסניפים, הרשת גם מפעילה אתר אי-קומרס, המציע כיום כ-7,000 מוצרים מענפים מגוונים, ונהנה בשנים האחרונות מעליה דרמטית בהיקף הפעילות בו, עם למעלה משני מיליון כניסות בחודש בממוצע. פתיחת המרלו"ג הנוסף, לשני אלה הפועלים כבר, תסייע במתן מענה מיטבי להיקף הרכישות הנעשות בסניפי הרשת ובאתר האונליין. בחברה מעריכים כי המרלו"ג בקרית אתא  ישרת אלפי לקוחות בחודש.
כחלק מהתפעול השוטף של המרלו"גים הוטמעה מערכת המאפשרת תיאום אוטומטי של ההובלה מצד הלקוח. כך, מיד עם הרכישה, מקבל כל לקוח לינק לטלפון הנייד שלו, בו הוא בוחר בין אופציה של איסוף עצמי לאופציה של הובלה. במקרה של הובלה, האפליקציה מאפשרת בחירת מועד המתאים ללקוח.
אתר האונליין של ACE מתנהל היום כ-Market place, ומציע ללקוחותיו מוצרים מכל עולמות התוכן  לרבות מוצרים אשר אינם בהכרח מוצגים בסניפים. כך ניתן היום לקנות באתר ריהוט לבית ולגינה, אביזרי ספורט, מוצרים לילדים, מוצרי נוי וטקסטיל, כלי עבודה ועוד. הרשת נמצאת בהתקשרות עם מאות ספקים מענפים שונים, הרבה מהם עסקים קטנים, שהמכירה באתר ACE מאפשרת להם להגדיל את היקפי הפעילות שלהם.
 
איציק אוזנה,
מנכ"ל ACE: "אחד האתגרים המרכזיים ששמנו לפנינו הוא פיתוח של מערך לוגיסטי ומערך שירות משוכלל שיעמדו בהיקפי הביקוש הגבוהים מצד הלקוחות שלנו. האתגר הזה הפך לדומיננטי יותר עם הצמיחה של פלטפורמות האי קומרס. פתיחת המרלו"ג בצפון לצד פיתוח מערכת טכנולוגית חכמה תאפשר לנו לקצר את זמני המשלוח ללקוחותינו בכל רחבי הארץ ולהפוך אותו לידידותי ופשוט יותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה