נדל"ן ותשתיות

דני רופ בעסקת נדל"ן מטורפת: היכן תיבנה שכונת היוקרה החדשה?

לאחר שהובילה שורה של פרויקטים מוצלחים בתחום הנדל"ן בארה"ב, אינווסטו קפיטל אליה גם הצטרף באחרונה דני רופ כפרזנטור ומשקיע, מכריזה על הצעד הבא שלה. החברה בהנהגת אוהד ארד ונועם שפלטר, עומדת להקים שכונה חדשה באחת הערים המבוקשות בארה"ב | כל הפרטים
מערכת ice | 
דני רופ (צילום יעל צור, shutterstock)
אינווסטו קפיטל בית להשקעות נדל"ן אשר נמצא בבעלותם של אוהד ארד ונועם שפלטר, מודיע היום (שני), על פרויקט המגורים החדש שקיבל את הכינוי Dover Village Townhomes, במסגרתו תיבנה שכונה בת 15 יחידות דיור בשלב הראשון בווסטלייק, אוהיו, ארה"ב, אחת הערים היוקרתיות באזור. 
כבר קרוב לעשור שלא יצא לפועל מיזם מגורי יוקרה בעיר שנחשבת למבוקשת מאוד, ונמצאת בסמוך לאגם אירי. הביקוש לנדל"ן בעיר נובע מהרמה הגבוהה של מוסדות החינוך בעיר, יחד עם היציבות הכלכלית של האוכלוסייה והקהילה המצליחה והמגובשת שנבנתה בה.
אוכלוסיית ווסטלייק מונה קצת מעל ל-34,000 תושבים עם הכנסה שנתית ממוצעת שעומדת על כ- 103,658 דולר, לעומת ההכנסה הממוצעת באוהיו כולה שעומדת על כ-65,720 דולר. במקביל, כ-57% מתושביה הם בעלי תואר ראשון ומעלה ושיעורי הפשיעה בה נמוכים משמעותית מאוהיו עצמה - שיעור הפשעים האלימים עומד בה על כ-0.47 לכל 1,000 תושבים לעומת 2.94 באוהיו.
אינווסטו זיהתה את ההזדמנות עוד בתקופה הקורונה ורכשה את הקרקע עם שותפיה כבר ב-2021. היא הצליחה להשביח אותה, אחרי שהתמודדה עם לא מעט אתגרים בדרך. בשנה האחרונה בית השקעות הנדל"ן הצליח לקבל לידיו את כל ההיתרים הנדרשים לבניית יחידות הדיור, וכן את המימון הבנקאי ובשבועות האחרונים כבר החלו העבודות בשטח.
אוהד ארד ונועם שפלטר, מנהלים משותפים ב-אינווסטו קפיטל, מסרו: "הפרויקט שנבנה בימים אלה בווסטלייק מעניק למשקיעים הזדמנות יוצאת דופן להשקיע בהרחבה של אחת השכונות היוקרתיות והמבוקשות באזור. במונחים ישראלים מדובר בפרויקט שדומה להרחבה של שכונה בסביון".
השניים, המשיכו בדבריהם ואמרו כי: "המיזם התחיל בניתוח יסודי ולימוד של האזור, המשיך בהבנת ההזדמנויות ומשם במענה לניצול הזדמנות מעולה שנולדה בקורונה, במחירים אטרקטיבים. בימים אלה, אנחנו ממשיכים לאתר השקעות נדל"ן במחירי מציאה ברחבי ארה"ב הן בתחום המגורים והן בתחום המסחרי, על מנת לאפשר למשקיעים שלנו אפשרות לפזר סיכונים ולגוון את תיק ההשקעות שלהם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה