נדל"ן ותשתיות

ב-6.5 מיליון שקל: כוכב האח הגדול בעסקת נדל"ן מטורפת

למרות הפרידה הטרייה, גיא איתן לא נתן לאכזבה האישית לעצור אותו. הוא קיבל החלטה נועזת לרכוש את דירת היוקרה בה התגורר בשכירות בצפון תל אביב, בעסקה המוערכת בכ-6.5 מיליון שקלים
מערכת ice | 
גיא איתן (צילום אור דנון)
בעולם הזוהר והתקשורת, לעתים קרובות החיים האישיים והמקצועיים משתלבים זה בזה. כך קורה גם בסיפורו של גיא איתן, כוכב ריאליטי ואיש עסקים מצליח, אשר לאחרונה חווה תהפוכות משמעותיות בחייו. בעוד שחייו האישיים ידעו משבר עם סיום מערכת היחסים עם בת זוגו ליאור עמר לאחר חצי שנה, הקריירה שלו דווקא נמצאת בתנופה חסרת תקדים.
למרות הפרידה הטרייה, איתן לא נתן לאכזבה האישית לעצור אותו. הוא קיבל החלטה נועזת לרכוש את דירת היוקרה בה התגורר בשכירות בצפון תל אביב, בעסקה המוערכת בכ-6.5 מיליון שקלים, כך על פי פרסום ברשת 13. לא זו בלבד, אלא שהוא גם מתכנן להשקיע מאות אלפי שקלים נוספים בשיפוץ הנכס, מה שמעיד על ביטחונו הכלכלי ושאיפתו ליצור לעצמו בית חדש ומעוצב.

הצלחתו של איתן אינה מוגבלת רק לתחום הנדל"ן. לאחרונה, הוא נבחר להיות הפרזנטור של רשת אופנת הגברים Mainstream, תפקיד שצפוי להכניס לכיסו מאות אלפי שקלים בשנה. בנוסף, הוא עתיד להופיע בתוכנית דוקו-ריאליטי חדשה בשם "מגדלים", שתשודר בהוט בידור ותעסוק בחייהם של גברים המתגוררים במגדלי יוקרה ומתמודדים עם אתגרי החיים.
מסלול חייו של איתן מדגים כיצד אדם יכול להפוך משברים אישיים להזדמנויות לצמיחה והתפתחות. מאז הופעתו הראשונה ב"האח הגדול", הוא הצליח לבנות לעצמו קריירה מגוונת הכוללת עבודה בשוק ההון, פעילות ברשתות החברתיות עם מאות אלפי עוקבים, ועתה גם כניסה לעולם הנדל"ן והאופנה. סיפורו של איתן מהווה השראה לרבים, ומראה כי עם נחישות והתמדה, ניתן להפוך כל מכשול להזדמנות לפריחה אישית ומקצועית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה