נדל"ן ותשתיות

קבוצת אורון משיקה 3 מפעלים חדשים בישראל: שני מפעלים נוספים בדרך

חברת 'אורון תעשיות' מקבוצת אורון אחזקות חנכה שלושה מפעלי בטון חדשים בקרית גת, אזור התעשייה נחשונים ובית שמש. בהמשך, החברה מתכננת לפתוח שני מפעלים חדשים בבאר שבע ואופקים
מערכת ice | 
קבוצת אורון (צילום קבוצת אורון)
בטקס השקה מרגש, הודיעה חברת 'אורון תעשיות' מקבוצת אורון אחזקות והשקעות על התרחבותה בתחום חומרי הגלם לבנייה, וחנכה שלושה מפעלי בטון חדשים, שיעניקו שירות הן לחברות הקבוצה הפועלות בתחום הנדל"ן, הבניה והתשתיות והן לחברות הביצוע השונות במשק. 
שלושת המפעלים שנרכשו, מהווים את חזית הטכנולוגיה בכל הקשור להקמת מפעלי בטון חדשים, עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר ונותנים מענה לדרישות המחמירות ולתנאים של המשרד לאיכות הסביבה. 
מפעל 'אורון קרית גת', הוא אחד המפעלים החדשים שחנכה הקבוצה בחודש האחרון. למפעל יכולת ייצור של מאות אלפי מ"ק בשנה, והוא מצטרף למפעלים הקיימים של קבוצת אורון. 
מפעל נוסף, תחת השם 'אורון חצב', ממוקם באזור התעשייה נחשונים ומאפשר את הרחבת פעילות הקבוצה למרכז הארץ- במגוון רחב של פרויקטים בתחום הנדל"ן, הבניה והתשתיות.
"עד היום, נאלצנו לרכוש בטון מחברות אחרות במשק, כדי ליהנות מאספקת בטון יעילה ורציפה לפרויקטים באזורים המרוחקים מהמפעלים הקיימים. כעת, עם הקמת המפעלים הנוספים, יתאפשר פיזור אזורי של החומרים, באופן קל, יעיל ומהיר, בכל חלקי הארץ", אומר ציון שירי, סמנכ"ל אורון תעשיות. 
המפעל השלישי, המצטרף לפעילותה של קבוצת אורון הוא מפעל הבטון בבית שמש, שבעבר היה שייך לחברת יפרח תעשיות. המפעל נרכש על ידי אורון תעשיות, ויסייע להרחבת פעילותה של הקבוצה באזור ירושלים והסביבה. 
ציון שירי הוסיף: "החברה פועלת בימים אלה לקידום הקמתם של שני מפעלי בטון נוספים- בבאר שבע ובאופקים ומפעילה עשרות משאיות ומערבלי בטון בכל חלקי הארץ, המלוות ומקדמות את פעילותה של אורון תשתיות ובניה בסלילת כבישים רבים, ביניהם המקטע הצפוני של כביש 6".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה