נדל"ן ותשתיות

יקל על הישראלי הממוצע לרכוש דירה? "שבירו" במבצע ענק

קבוצת הנדל"ן פתחה בקמפיין  רחב בהשקעה של 3 מיליון שקל במסגרתו  תעניק הלוואות קבלן בשווי של מיליון שקלים ללא ריבית לשנה. בין הפרויקטים המוצעים: ראשון לציון, ראש העין וחיפה
מערכת ice | 
מבצע הענק של שבירו (צילום גיל אשכנזי)
על רקע מלחמת חרבות ברזל שהחלה לפני יותר מחצי שנה והביאה איתה מחסור עצום  בפועלים בענף הבנייה, משבר הדיור בישראל ממשיך להחריף. קבוצת הנדל"ן "שבירו" הודיעה אמש (רביעי) על קמפיין ענק בהשקעה של -3 מיליון שקל במסגרתו תעניק הלוואות קבלן בשווי של מיליון שקלים ללא ריבית לשנה.
כחלק מהמהלך, החברה מזמינה את קהל הרוכשים לקנות היום בית חדש במגוון פרויקטים של הקבוצה ברחבי הארץ, להיכנס לדירה באכלוס מיידי ולשלם בעוד שנה באמצעות הלוואת קבלן ללא ריבית לשנה בשווי של מיליון שקלים. צעד זה מצטרף לפתרונות רבים אחרים כמו מחירים מסובסדים והגרלות בניסיון להקל על הלקוח הישראלי.
הפרויקטים המוצעים הם: ראשון לציון, ראש העין, חיפה, רעננה, הוד השרון, פתח תקווה, קרית אונו, רמת גן, אור יהודה, גני תקווה, באר יעקב, רמלה ולוד כאשר המבצע בתוקף עד ל-31 במאי. לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר הקבוצה. 
קבוצת שבירו יוזמת ובונה את הארץ מאז שנת 1944 ועוסקת ביזמות וביצוע, תכנון ובניית שכונות למגורים, מעונות סטודנטים, נכנסים, מסחר ומלונאות בפריסה ארצית רחבה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה