נדל"ן ותשתיות

קרעי במהלך ענק נגד החברות הסלולר: קליטה או קנס - גם ביו"ש

שר התקשורת קרעי מכריז על צירוף יהודה ושומרון לשאר חלקי ארץ ישראל, וכעת חברות הסלולר יהיו מחויבות לספק קליטה גם באזורים אלו, כאשר  אם לא יעשו זאת, יחטפו קנסות
מערכת ice |  1
שלמה קרעי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
שר התקשורת, שלמה קרעי, הכריז מאז נכנס לתפקידו כי "שנת 2024 תהיה שנת הסלולר". היום (ראשון הוא מכריז על השלמת פרויקט שעבד עליו והגיע לסיומו, בנוגע לצירוף אזור יהודה ושומרון לשאר חלקי ארץ ישראל, בהם מחויבות חברות הסלולר לספק קליטה ראויה, שכפי שנוכחנו לדעת במציאות הישראלית הקשה, יכולה להיות מצילת חיים.
שלשום נכנסו לתוקף צווי עיצומים שדרש שר התקשורת ועליהם חתם מפקד פיקוד המרכז, אלוף יהודה פוקס, אשר יאפשרו לראשונה הטלת עיצומים כספיים על חברות התקשורת, אם יפרו את מחויבויותיהן ברחבי יהודה ושומרון.
הצווים יחייבו בין היתר את חברות הסלולר להעניק לצרכנים קליטה וכיסוי של 95% מכל כביש בכבישי יהודה ושומרון, בדומה למחויבותן בשאר חלקי הארץ. יחידת קמ"ט תקשורת במינהל האזרחי ביו״ש תבצע את הפיקוח והאכיפה על מתן שירותי התקשורת ביהודה ושומרון, כפי שנקבעו בצווים.

שר התקשורת, ד"ר שלמה קרעי אמר: "שנת 2024 היא שנת הסלולר כפי שהצהרתי. כחלק מהתכנית הכוללת לשיפור תשתיות הסלולר במדינת ישראל, השלמנו מהלך חשוב ביותר שיאפשר מעתה אכיפה גם ביו"ש. השילוב של תכנית הקמת האתרים שלנו ביו״ש בתקציב ייעודי של 50 מיליון ש״ח שתצא לפועל בקרוב, יחד עם אכיפה יעילה מול חברות הסלולר, יביא בקרוב מאוד בעז״ה לתשתיות סלולר איכותיות לביטחון ולרווחת התושבים, ולדוגמה ומופת באיכות ובשירות".
מנכ"לית משרד התקשורת, עו"ד ענבל משש אמרה: "גישה לתקשורת סלולרית היא חיונית ומצילת חיים. המשרד מחויב וימשיך לפעול לשיפור הכיסוי והקליטה לצד הגברת הפיקוח והאכיפה בכל שטח המדינה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ישר כוח
    אנגליקה 03/2024/03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ישר כוח
    סגור