יח"צ

גילה אלמגור צולמה בפנטהאוז שלה מרחפן: "עזרו לקשישים"

הדיווה אלמגור, מגדולות השחקניות בישראל, התנדבה לצאת בפניה נרגשת לחברה הישראלית כחלק מקמפיין של ארגון לתת. אלמגור: "ממרום גילי אני אומרת - אני לא זוכרת ימים כאלה"
בועז גולדברג |  3
גילה אלמגור בקמפיין של ארגון לתת למען קשישים נזקקים בימי הקורונה (צילום לתת - קמפיין עם גילה אלמגור)
בשבוע האחרון נרשמו אלפי פניות של קשישים במצוקה שנזקקו לסיוע במזון ולא יכלו לצאת מביתם. בעקבות כך, נרתמה בהתנדבות למהלך של ארגון "לתת" הדיווה גילה אלמגור, עוד מעט בת 81 ומגדולות השחקניות בישראל, שבעצמה נמצאת בקבוצת הסיכון להידבק במחלה. 
בסרטון עצמו, שאותו יזמו, ביימו והפיקו בן חורין אלכסנדרוביץ', עומדת אלמגור במרכז הפנטהאוז התל אביבי שלה ומדברת לרחפן שמצלם אותה ממרחק: "ימים לא קלים הא? ימים קשים מאוד", היא אומרת, "ותאמינו לי, ממרום גילי אני אומרת - אני לא זוכרת ימים כאלה. בגלל שאני בקבוצת סיכון - אני כבר בת 80 - אני מדברת אתכם מהמרפסת שלי. אני אעבור את זה, אני יודעת. אבל כשאני חושבת על זה, יש כל כך הרבה אנשים קשישים שלא יודעים מאיפה הלחם יבוא. חובה עלינו לדאוג להם, לא להשאיר אותם לבד". את המחווה המרגשת חותמת אלמגור כשהיא מודה לרחפן המתרחק בתנועת נמסטה. "תהליך ההפקה היה לא פשוט", מסרו מבן חורין אלכסנדרוביץ'. "החל מהשלב שבו גילה הייתה צריכה לחבר לעצמה לבד את המיקרופון ועד לבימוי מרחוק. לא די בזה, גם היה צורך בחיטוי הציוד על מנת שיהיה סטרילי".
 
במקביל, יצאו ארגון לתת והקרן לידידות במבצע חירום לאומי - להנגיש מזון וציוד היגייני ל-15,000 קשישים נזקקים בני 75 ומעלה במטרה שכמה שיותר מהם יוכלו להישאר בביתם ולהפחית למינימום את המגע שלהם עם הקהילה. הצלחה במשימה זו עשויה לצמצם את התחלואה בקרב הקשישים, ותסייע להרוויח זמן יקר במירוץ לבלום את התפשטות המגפה. עד ערב החג, חבילות סיוע החירום הכוללות מזון (מותאם לקשישים, באישור משרד הבריאות) ומוצרים נלווים מתחום ההיגיינה (אלקו-ג'ל, מגבונים, סבון נוזלי, כפפות) תחולקנה השבוע ישירות לבתי הקשישים על ידי מתנדבים. כמו כן, יתבצעו חלוקות נוספות בחודשיים הקרובים, על מנת שהסיוע יספיק ל-90 יום. 
מארגון לתת נמסר: "יש לנו צו 8 אזרחי, לסייע למדינה ולחברה הישראלית בשעת משבר הקורונה, ולדאוג שהאוכלוסיות הפגיעות והרגישות ביותר - הקשישים הנזקקים, הסבים והסבתות של כולנו - יקבלו מענה לצרכיהם הבסיסיים ויוכלו להישאר בביתם ולא להסתכן בתחלואה של נגיף הקורונה. דווקא במצב חירום, לצד המגבלות על התקהלות וההנחיות לבידוד, זוהי שעתם היפה של אלפי מתנדבים, אזרחים, קרנות וחברות שמממשים את ערכי הסולידריות והערבות ההדדית ותורמים לחוסן של החברה הישראלית".
אגב, יוזמה זו מצטרפת לסרטון מעניין נוסף - שחרך את הרשת - מטעם בן חורין אלכסנדרוביץ', בכיכובה של אחותו של ניקי גולדשטיין.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אווי גילה
    אלי 04/2020/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בראיון בוקר אמרת: " תרמו ללתת...כדי שקשישים לא יוזנחו ע"י העובדים הסוציאליים" בושה...אנשים שעושים עבודת קודש בשליחות והם דואגים להזנה של קשישים דרך משרד הרווחה בימים אלו...."צא ולמד" כמה כסף קבלת לעשות את הפרסומת ללתת?
    סגור
  • 1.
    מהמליונים שקיבלה כל השנים מכספי הציבור, קנתה פנטהאוס (ל"ת)
    כספי ציבור 04/2020/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • וגם עכשיו כסף...
    אלי 04/2020/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה לדעתכם קיבלה מארגון לתת כדי לפרסמו?
    סגור