יח"צ

קוקה-קולה במהלך לחיזוק המשלוחים של מסעדות שכונתיות

החברה יצרה תפריטי משלוחים למסעדות מקומיות, והפיצה אותם לעשרות אלפי בתים בישראל. המשלוחים הופצו עם מארז שתייה במתנה, לעידוד השימוש בברושור שעשה באזז ברשת
בועז גולדברג |  1
קוקה קולה ישראל חוברת לעסקים קטנים (צילום אורן טסלר)
לאור המצב אליו נקלעו עסקים קטנים רבים בתחום ההסעדה, קוקה-קולה ישראל יצאה במחווה לחיזוק מסעדות שכונתיות ברחבי המדינה, ויצרה תפריט ייעודי שהגיע לדלתות של עשרות אלפי בתים בישראל, ומאפשר לתושבים להזמין ארוחות "קומבו" במחירים מיוחדים.
מטרת המהלך לסייע למסעדות השכונתיות בפרסום ושיווק מוצריהן לקהל שגר מסביבן, ולעודד את התושבים להזמין מהן בימים אלו, כאשר העסקים עומדים ריקים, והמשלוחים מהווים את מקור הפעילות היחיד שלהם. התפריטים הונחו על דלתות של עשרות אלפי בתים, יחד עם מארז בקבוקים מבית קוקה-קולה, מה שגרר מאות פוסטים מפרגנים בסושיאל והמשך קידום המהלך למסעדות.
במסגרת זו, חברה קוקה-קולה למאות פיצריות, המבורגריות, סושיות ושלל מסעדות שכונתיות אהובות נוספות, ויחד איתן יצרה תוך ימים ספורים תפריט ייעודי למשלוחים עד הבית. באופן זה יכולים דיירי הבתים ליהנות מהמנות האהובות גם בבית, ובה בעת לתמוך בעסקים השכונתיים והמקומיים.
"ענף המסעדנות קיבל מכה קשה בעקבות המצב", מסר יותם שבו, מנהל מחלקת HoReCa באגף השיווק של קוקה-קולה ישראל. "חשוב לנו לתמוך ככל הניתן בשותפים שלנו ולעזור להם לצלוח את התקופה המורכבת הזו. הבנו כי מסעדות, כמו גם רשתות, נאלצות לעבוד במתכונת של משלוחים בלבד, ולא כל תושבי האזור הצמוד מודעים לכך. לכן יצרנו להן, יחד עם חברת המכירות וההפצה של קבוצת קוקה-קולה ישראל, תפריטים ייעודיים, והפצנו אותם לעשרות אלפי בתים, בצירוף מארזי שתייה במתנה מטעמנו. נעמיק את המבצע הזה ככל שיידרש ויינתן".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קולה
    Shiraz Peretz 04/2020/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בקשת זר פרחים וקולות
    סגור