מינויים

אחרי 25 שנה: מנכ"ל החברה שהגיעה לשווי מיליארד שקל החליט לפרוש

אריאל גנוט, שהוביל את חברת גמא לשווי מיליארד שקל, פורש לאחר שנרכשה על ידי הפניקס ומציגה את רווחי השיא הגדולים בתולדותיה בקצב של מעל 100 מיליון שקל לשנה
מערכת ice | 
חברת האשראי גמא ניהול וסליקה (צילום מתוך אתר החברה גמא, pngwing)
מייסד ומנכ"ל גמא, אריאל גנוט, ביקש לפרוש מניהול החברה לאחר 25 שנה בהם הקים, ניהל והצמיח את גמא לשווי של כמיליארד שקל. גנוט פורש כאשר גמא שנרכשה על ידי הפניקס מציגה את רווחי השיא הגדולים בתולדותיה בקצב של מעל 100 מיליון שקל לשנה.
גמא הונפקה ב-2021 בבורסה בתל אביב והפניקס, שהחזיקה ב-49% ממניות החברה שרכשה ב-2008 לפי שווי של 130 מיליון שקל, עלתה להחזקה של 60% והפכה לבעלת השליטה בה.

באוגוסט האחרון רכשה הפניקס את מלא מניות גמא במסגרת הצעת רכש, וכחלק מאסטרטגיית הקבוצה  לבסס זרוע אשראי ומימון . בשנת 2023 שינתה החברה את מיתוגה ל"הפניקס גמא", כחלק מהמותג של קבוצת הפניקס. הפניקס גמא כיום הינה חברה מדווחת עם אג"ח סחיר.
הפניקס גמא מעסיקה כיום כ-180 עובדים, ומשרתת עשרות אלפי חברות ובתי עסק בתחומים של סליקת וניכיון כרטיסי אשראי ומעמידה עבורם אשראי בהיקף של כ 40 מיליארד שקל בשנה
"לאחר 25 שנה של עבודה קשה אני חש סיפוק גדול" ציין אריאל גנוט. "יותר מכל, אני מבקש להודות לעובדי ומנהלי גמא שפעלו לצידי לאורך הדרך כמשפחה גדולה ולעשרות אלפי לקוחותינו הנאמנים שיחד עימם כבשנו פסגה אחר פסגה, הפכנו חלום למציאות, חוללנו תחרות והפכנו את גמא לחברת המימון החוץ בנקאית הגדולה והמובילה בישראל אשר הביאה ערך ממשי ללקוחותיה".
"אני מבקש להודות מקרב לב לחברי דירקטוריון גמא לדורותיהם, לבעלת השליטה קבוצת הפניקס ולמנכ"ל הפניקס, אייל בן סימון,  על האמון והסיוע הרב להצלחת החברה. תודה מיוחדת גם לשותפי לדרך היו"ר אלי אונגר, רוני מירו ומשה לביא ז"ל". גנוט צפוי להמשיך לנהל את החברה עד לאיתור מחליף.
ארז יוסף, יו"ר הפניקס גמא, ציין "לאחר 25 שנות הובלה של הפניקס גמא, החליט אריאל לפרוש מתפקיד המנכ"ל. אריאל היה ממייסדי החברה וניהל אותה לאורך כל התקופה בהצלחה יוצאת דופן עם תוצאות עסקיות מדהימות. הוא הביא את החברה לשיאים והישגים מרשימים והפך אותה לגורם משפיע ומשמעותי בשוק כרטיסי האשראי ובענף האשראי החוץ בנקאי. . אני מבקש להודות לאריאל על תרומתו המשמעותית והובלת החברה מיום הקמתה, ובפן האישי על העבודה המשותפת המרתקת בשנתיים האחרונות, ולאחל לו בריאות והצלחה".
."
אייל בן סימון, מנכ"ל קבוצת הפניקס ודירקטור בגמא אמר "אריאל גנוט הקים בעשר אצבעות חברה פורצת דרך ומחוללת תחרות בעולם התשלומים והאשראי לעסקים קטנים ובינוניים. מאז שהפניקס הפכה לבעלת השליטה בגמא פעלנו להגדיל את תיק האשראי של גמא לעסקים קטנים ובינוניים ולאחרונה העברנו לגמא את פעילות מימון ליווי הנדל"ן של הקבוצה מתוך רצון לחזק את גמא כזרוע האשראי של הקבוצה. אני מודה לאריאל על 25 שנות כהונה ומאחל לו הצלחה בעתיד. אני בטוח שבעזרת ההנהלה והעובדים המצוינים של גמא החברה תגיע לשיאים חדשים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה