מינויים

שלמה ביטוח במינוי מרענן: הכירו את הסמנכ"לית החדשה

טלי ברמי תמונה למנהלת מחוז יהלום בחברה, ותחליף בתפקידה את רינת חממה. באמתחתה יותר מ-20 שנות ניסיון בתחום הביטוח. מנכ"ל החברה דורון גינת: "מנהלת מנוסה ומוכשרת בתחום הביטוח מצטרפת לשדרת הניהול החדשה של שלמה ביטוח, ואנו סמוכים ובטוחים בהצלחתה"
מערכת ice | 
טלי ברמי, מנהלת מחוז יהלום בשלמה ביטוח (צילום סמנתה קרצמר)
דורון גינת, מנכ"ל שלמה ביטוח, הודיע הבוקר (חמישי) על מינויה של טלי ברמי לסמנכ"ל, מנהלת מחוז יהלום בחברת שלמה ביטוח. טלי צפויה להחליף בתפקידה את רינת חממה שהודיעה לפני מספר חודשים על רצונה לסיים את עבודתה בתחילת שנת 2024 ולצאת לדרך חדשה.
טלי ברמי הינה בעלת תואר ראשון במנהל עסקים והתמחות בשיווק ובוגרת לימודי ביטוח מהמכללה לביטוח, והינה בעלת ידע וניסיון נרחב בתחום הביטוח למעלה מ-20 שנים,  במהלכן ניהלה מחלקות ביטוח אלמנטרי בקבוצת מגדל, הפניקס וכלל. מינוי זה מצטרף לסדרת מינויים חדשים בהנהלה הבכירה של שלמה ביטוח – ערן אופיר שמונה למשנה למנכ"ל ודודו סלמה שמונה לסמנכ"ל ומנהל אגף פיננסים.
דורון גינת, מנכ"ל שלמה ביטוח מסר במעמד הבשורה על המינוי המרגש: "טלי ברמי הינה מנהלת מנוסה ומוכשרת בתחום הביטוח ומצטרפת לשדרת הניהול החדשה של שלמה ביטוח, ואנו סמוכים ובטוחים בהצלחתה. החברה מודה לרינת חממה על תקופת עבודתה ועל תרומתה לחברה ומאחלת לה הצלחה רבה בכל תפקיד אשר תבחר בעולם הביטוח". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה