מינויים

רובי קפיטל במינוי מסקרן: זה סמנכ"ל הכספים החדש של החברה

חברת "רובי קפיטל", מינתה את גדי הורן לתפקיד הסמנכ"ל הכספים החדש. יעקב ניצן, מנכ"ל רובי קפיטל: "השתלבותו של גדי הורן בחברה עם ניסיונו הרב כ- CFO בחברות מובילות במשק הישראלי, יסייע לרובי קפיטל לקדם את מטרות החברה ולהרחיב את הפעילות"

מערכת ice | 
גדי הורן סמנכל הכספים (צילום יקיר פולק)
חברת "רובי קפיטל" המתמחה במימון והשקעות נדל"ן בישראל, הודיעה היום (שלישי) על מינויו של גדי הורן כסמנכ"ל הכספים החדש. להורן עבר מרשים ועשיר במיוחד, בתפקידו האחרון כיהן כסמנכ"ל כספים בחברת DHL אקספרס ישראל ואף שימש כסמנכ״ל הכספים של קבוצת "אלון רבוע כחול" וכמשנה למנכ״ל וסמנכ״ל הכספים של חברת מלונות הכשרת היישוב.
יעקב ניצן, מנכ"ל "רובי קפיטל" בירך על המינוי החדש: "לאור הרחבת הפעילות של רובי קפיטל, הן בתחום המימון והן בתחום ההשקעות, השתלבותו של גדי הורן בחברה עם ניסיונו הרב כ- CFO בחברות מובילות במשק הישראלי, יסייע לרובי קפיטל לקדם את מטרות החברה ולהרחיב את הפעילות".
מלבד זאת, סמנכ"ל הכספים החדש, גדי הורן התייחס לתפקידו החדש: "אני מכיר תודה על האמון שמנהלי רובי קפיטל נתנו בי להוביל את מערך הכספים של החברה". בנוסף, הוסיף סמנכ"ל הכספים החדש של חברת המימון והשקעות הנדל"ן "קפיטל": "האיתנות הפיננסית של רובי קפיטל והאמון לה היא זוכה בקרב הבנקים והגופים המוסדיים, הינם שיקוף של היכולות המקצועיות של הנהלת החברה ועובדיה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה