מינויים

Quantexa ממנה את שגריר בריטניה בישראל לשעבר לתפקיד בכיר

Quantexa הודיעה כי מינתה שלושה בכירים בתעשייה לוועדה המייעצת שלה. גיוסים אלה כוללים את ראלף שלושטיין, מתיו גולד, וסר ג'רמי פלמינג. בכירים אלה יביאו לחברה שפע של מומחיות בתחומי הפיננסים, הבריאות והביטחון הלאומי לחברה
מערכת ice | 
מינויים (צילום vecteezy)
Quantexa, חברת בין-לאומית הפועלת בתחום פתרונות מודיעין לקבלת החלטות למגזר הציבורי והפרטי, הודיעה היום כי מינתה שלושה בכירים בתעשייה לוועדה המייעצת שלה. גיוסים אלה כוללים את ראלף שלושטיין, מנכ"ל אוורקור לשעבר ונשיא בלאקרוק לשעבר, מתיו גולד, מנכ"ל NHSX לשעבר, וסר ג'רמי פלמינג, מנהל GCHQ לשעבר. בכירים אלה מביאים שפע של מומחיות בתחומי הפיננסים, הבריאות והביטחון הלאומי לחברה.
הרחבת המועצה המייעצת של Quantexa מגיעה בזמן מכריע עבור הארגון, לאחר השלמת סבב גיוס E בסך 129 מיליון דולר בהובלת GIC, שבו Quantexa הצטרפה לקבוצת עילית של חברות טכנולוגיה בריטיות שהגיעו למעמד של חד קרן פורץ דרך. עוד הוכרז השנה כי Quantexa תשקיע מעל 155 מיליון דולר בתעשיית הבינה המלאכותית העולמית בשלוש השנים הקרובות כדי לסייע ללקוחות לקדם את השימוש בבינה מלאכותית כדי להגן, לייעל ולהגדיל את הארגונים שלהם. עד 2027, סך ההשקעה הגלובלית של Quantexa בבינה מלאכותית יגיע ליותר מ-250 מיליון דולר.
ראלף שלושטיין, לשעבר מנכ"ל Evercore ונשיא לשעבר של BlackRock, מביא עשרות שנות ניסיון בבנקאות השקעות לוועדה המייעצת של Quantexa. הקריירה המכובדת שלו כוללת מילוי תפקיד אסטרטגי בסיוע לחברת ניהול הנכסים הגדולה בעולם לצאת להנפקה. החוש הפיננסי של ראלף ימלא תפקיד מרכזי בעיצוב יוזמות אסטרטגיה תאגידיות.
מתיו גולד, לשעבר מנכ"ל NHSX, מצטרף לוועדה המייעצת של Quantexa לאחר שכיהן כשגריר בריטניה בישראל בשנים 2010-2015, שם גולד סייע להשיק את UK-Israel Technologies Hub – יוזמה הפועלת בתל אביב ליצירת שותפויות טכנולוגיות בין חברות בריטיות וישראליות. לאחרונה, מתיו מינף את הרקע הנרחב שלו בתחום הבריאות כדי למלא תפקיד מרכזי בייעוץ ל-NHS על יוזמות לאורך מגפת Covid-19. ב-NHSX גולד היה אחראי על רתימת כוחם של נתונים וטכנולוגיה לשיפור אספקת שירותי הבריאות. המומחיות העמוקה של מתיו תסייע ל-Quantexa לזהות את הכלכלות והתעשיות למיקוד אסטרטגי ולקבל החלטות על אסטרטגיה מסחרית.
סר ג'רמי פלמינג, לשעבר מנהל GCHQ, וסגן ראש MI5 לשעבר, מצטרף לוועדה המייעצת עם יותר מ -30 שנות ניסיון במודיעין וטכנולוגיה. הרקע הנרחב שלו כולל פיתוח המרכז הלאומי לאבטחת סייבר, שם שאף להפוך את בריטניה למקום הבטוח ביותר לחיות בו ולעשות עסקים מקוונים. עם תשוקה להפוך את השימוש בטכנולוגיה בממשל לשקוף יותר, סר פלמינג ישפר את יכולותיה של Quantexa בהתמודדות עם איומים והזדמנויות מתפתחים.
"אנו שמחים לקבל בברכה את ראלף שלושטיין, מתיו גולד וסר ג'רמי פלמינג לוועדה המייעצת שלנו", אמר וישאל מריה, מנכ"ל Quantexa. "המומחיות הקולקטיבית שלהם בפיננסים, בריאות וביטחון לאומי תהיה רבת ערך ככל שנמשיך לפתח פתרונות מודיעין החלטות מתקדמים העונים על הצרכים המתפתחים של השוק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה