מינויים

ארניקס במינוי חדש: הכירו את הטכנולוג הראשי של החברה

ארז ברק מונה לטכנולוג הראשי של חברת הפינטק ארניקס, במסגרת תפקידו ינהל את צוותי המו"פ והאנליטיקה של החברה. ברק מביא איתו ניסיון כמנהל טכנולוגי מיומן בעל 22 שנות ניסיון בתפקידי ניהול בכירים בחברות ענק כמו מיקרוסופט ו-HP
מערכת ice | 
ארז ברק (צילום אלי דסה)

חברת הפינטק ארניקס, מובילה עולמית בפיתוח טכנולוגיות AI לתמחור והתאמה אישית של מוצרים בענפי הביטוח והבנקאות הודיעה היום על מינויו של ארז ברק לטכנולוג הראשי של החברה. במסגרת תפקידו ינהל ברק את צוותי המו"פ והאנליטיקה של החברה. ברק מביא איתו ניסיון כמנהל טכנולוגי מיומן בעל 22 שנות ניסיון בתפקידי ניהול בכירים בחברות ענק כמו מיקרוסופט ו-HP.

ארז ברק מתמחה בפתרון בעיות עסקיות באמצעות טכנולוגיות חדשניות המשולבות בחווית המוצר ויכולות אלו באות לידי ביטוי ברקע המגוון שלו הכולל: תשתיות ענן, מערכות ביג דאטה, מערכות בינה מלאכותית, פלטפורמות פיתוח, פרודוקטיביות ארגונית ומערכות שיווק. הוא כיהן בתפקידי הנדסה ומוצר בחברות Optify ו- Mercury Interactive. לאחרונה כיהן ארז כמנכ"ל וסגן נשיא להנדסה של חברת סומו לוגיק, חברה המתמחה באנליטיקה של דאטה, תפעול ובינה עסקית.

ארז ברק מסר לאחר המינוי: "אני שמח להתמנות למנהל צוותי הפיתוח והאנליטיקה של ארניקס בנקודת זמן חשובה זו בשוק השירותים הפיננסיים. ארניקס מציעה שילוב ייחודי של אנשי מקצוע מיומנים, טכנולוגיה הטובה ביותר בתחומה ומעורבות עמוקה בחיי הלקוחות. אבניי בניין אלו יחד עם הרוח החלוצית של החברה יהיו מרכיבים מרכזיים בבניית פלטפורמה מובילה המספקת ערך משמעותי ללקוחות ארניקס ברחבי העולם".

רובין גילת'ורפ מנכ"ל ארניקס מסר: "ארז ינהל את צוותי המו"פ והאנליטיקה של החברה בתקופה משמעותית של פיתוח המערכת והרחבת יכולותיה. הוא יתמקד במתן ערך ללקוחות ויוביל את הפיתוח הטכנולוגי וחידושיו. ארז מתאים לממש את המחויבות שלנו לחדשנות מואצת והיישום התפעולי של AI בהיקף רחב".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה