מינויים

אינספירה ממנה בכירה חדשה: זו סמנכ"לית הקליניקה החדשה

חברת המד-טק אינספירה מודיעה על מינויה של ד"ר עדי ניר לתפקיד סמנכ"לית הקליניקה החדשה בחברה. לד"ר ניר היכרות עמוקה עם עולם הפיתוח הקליני ובעברה אף בחנה כדאיות קלינית ומסחרית של פרויקטי מו"פ מגוונים בתעשיית המכשור הרפואי, הפארמה והדיגיטל
מערכת ice | 
מינויים-אילוסטרציה (צילום vecteezy)
חברת המד-טק אינספירה טכנולוגיות, המפתחת "ריאה-מלאכותית" לטיפול בכשל נשימתי, מודיעה על מינויה של ד"ר ריזנסקי ניר לתפקיד סמנכ"לית קליניקה. בתפקידה החדש היא תהיה אמונה על פיתוח האסטרטגיה הקלינית של החברה ועל כלל פעילות הפיתוח הקליני שלה.
לד"ר ניר היכרות עמוקה עם עולם הפיתוח הקליני ובעברה אף בחנה כדאיות קלינית ומסחרית של פרויקטי מו"פ מגוונים בתעשיית המכשור הרפואי, הפארמה והדיגיטל. בתפקידיה הקודמים ד"ר ניר הייתה אמונה על פיתוח אסטרטגיה קלינית במוצרים רבים. ד"ר ניר בעלת תואר שני במדעי החיים ותואר שלישי בכלכלת בריאות מהאוניברסיטה העברית. היא החלה את דרכה בחברה לפני מעל לשנתיים כסמנכ"לית פיתוח עסקי ולאחרונה קודמה לתפקיד סמנכ"לית קליניקה.
דגי בן נון, מנכ"ל אינספירה טכנולוגיות, בירך: "אנו שמחים על מינויה של ד"ר עדי ניר לתפקיד Chief Medical Officer. מדובר בתפקיד משמעותי וחשוב בפעילותה של החברה בתחום המד-טק וניסיונה העשיר ויכולותיה הרבות והמוכחות בחברה, הופכות אותה לדמות מפתח בתהליכי הצמיחה שאנו עוברים. אנחנו נמצאים בשנה חשובה, בה החברה עתידה להגיש בקשה ל-FDA למתן אישור רגולטורי, תכנון ניסויים קליניים ופיתוח קליני. התפקיד החדש של עדי הוא המפתח לקידום המוצלח של המוצרים שלנו לקראת האישורים הרגולטוריים הבאים". 

ד"ר עדי ניר. צילום: יח"צ
ד״ר עדי ניר הוסיפה: "אני גאה לקחת חלק בהתוויית האסטרטגיה ובפיתוח הקליני של מוצרים אותם אינספירה מפתחת. למוצרים הללו, בראשם ה,INSPIRA ART500- יש פוטנציאל לשנות מן היסוד את האופן שבו מטפלים היום בחולים עם כשל נשימתי, ולשפר את חייהם של מיליונים ברחבי העולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה