מינויים

מינוי מרענן ב"הכשרה חברה לביטוח": זה סמנכ"ל הכספים החדש

בארי כספי, מנהל בכיר לשעבר ברשות שוק ההון ובוגר תואר שני במתמטיקה פיננסית, ימונה לתפקיד הבכיר בחברה. המנכ"ל שמעון מירון: "ניסיונו יובילו אותנו להמשך הצלחה ושגשוג"
מערכת ice |  1
בארי כספי (צילום יח"צ)
"הכשרה חברה לביטוח" הודיעה הבוקר (חמישי) על מינויו של בארי כספי לסמנכ"ל הכספים של החברה. כספי (42), אחד מאנשי הפיננסים הבולטים והמקצועיים בענף, בעל ניסיון במגזר העסקי והציבורי. הוא כיהן ברשות שוק ההון כסגן בכיר לממונה במשך למעלה משלוש שנים וחצי, עד לחודש פברואר האחרון עת יציאתו לתקופת צינון.
בארי ברשות שוק ההון ניהל את חטיבת ההשקעות, אשר מפקחת על כספי ציבור מנוהלים בהיקף של למעלה מ-2.5 טריליון ש"ח. טרם הצטרפותו לרשות שוק ההון, כיהן כחשבונאי ראשי בקבוצת UMI (יוניברסל מוטורס ישראל). נוסף על כך, בארי התמחה בעבר בקרן הפרייביט אקוויטי של הבנק העולמי (World Bank Group). עתה, בארי מצטרף לאחת מחברות הביטוח והפיננסים הוותיקות בישראל, אשר מציעה שירותים ומוצרים בתחומי ביטוח הפרט, ביטוחי עסקים, ביטוח החיים, ביטוח בריאות ועוד. בנוסף לכך החברה מחזיקה במותג הפיננסי "בסט אינווסט" וכן בזרוע הביטוח הדיגיטלי "go". 
בארי הוא רואה חשבון בהכשרתו, בוגר תואר ראשון בלימודי חשבונאות וניהול בהצטיינות וכלכלה בהצטיינות יתרה באוניברסיטת תל אביב, תואר שני במתמטיקה פיננסית באוניברסיטת בר אילן, ותואר שני במנהל עסקים מהמכון האירופאי ללימודי מנהל עסקים INSEAD.
"אני מודה מקרב לב למר אלי אלעזרא, יו"ר דירקטוריון החברה, מר שמעון מירון, מנכ"ל החברה, וחברי הדירקטוריון על הבעת האמון בי", מסר כספי. "אני מצפה להצטרף לשדרת ההנהלה ולתרום יחד עם עובדי חטיבת הכספים וכלל עובדי החברה, להמשך השאת הערך עבור חוסכי ומבוטחי החברה ופיתוח חוסנה הפיננסי". מנכ"ל הכשרה חברה לביטוח שמעון מירון בירך את כספי לרגל מינויו: "אני סמוך ובטוח כי ניסיונו המקצועי העשיר וכישוריו של בארי יובילו את הכשרה להמשך הצלחה ושגשוג". 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הדלת המסתובבת
    ארז 09/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יוצאים לצינון של כמה חודשים ואחר עובדים אצל מי שהיו אחראיים עליהם מתוקף תפקידם הסירחון מתחיל מהראש כמו הנאומים הקלישאיים של החברה ושל הנכנס לתפקיד כמו שכתוב בגמרא עם ישראל עזים שבאומות
    סגור