מינויים

Curiosity Robotics במינוי מסקרן: מייסד היוניקורן Trax מצטרף לחברה

יואל בר-אל הוא יזם סדרתי אשר ייסד חברות מובילות בתחומן שנמכרו לחברות בין לאומיות והגיעו לשווי של מיליארדי דולרים. בר-אל הינו ממייסדי חברת Trax, אשר פיתחה יכולת ניטור חנויות בעזרת טכנולוגיית ראייה ממוחשבת והפכה ליוניקורן ובה הוא משמש כיו"ר פעיל. בר-אל שימש גם מנכ"ל Sentry-i, חברת תוכנה לניהול נכסים שנמכרה ל-IRESS לאחר 3 שנים
מערכת ice | 
יואל בר אל (צילום יחצ CURIOSITY ROBOTICS)
יואל בר-אל, ממייסדי היוניקורן Trax ויו"ר פעיל בה, מונה לתפקיד יו"ר בחברת Curiosity Robotics, המפתחת רובוטים מבוססי AI ללימוד השפה האנגלית והקניית מיומנויות נוספות לפעוטות וילדים קטנים. החברה כבר השיקה מוצר ראשוני ופועלת לקראת פריצה לשווקים העולמיים.
בר-אל הוא יזם סדרתי אשר ייסד חברות מובילות בתחומן שנמכרו לחברות בין לאומיות והגיעו לשווי של מיליארדי דולרים. בר-אל הינו ממייסדי חברת Trax, אשר פיתחה יכולת ניטור חנויות בעזרת טכנולוגיית ראייה ממוחשבת והפכה ליוניקורן ובה הוא משמש כיו"ר פעיל. בר-אל שימש גם מנכ"ל Sentry-i, חברת תוכנה לניהול נכסים שנמכרה ל-IRESS לאחר 3 שנים. בנוסף, היה אחד המייסדים של Tersus Software. בר-אל הוא  בעל תואר ראשון במדעים מאוניברסיטת תל אביב ובעל תואר שני במסלול מנהלים מאוניברסיטת הרווארד.
"ניסיונו הרב של יואל בייסוד וניהול חברות שהגיעו להובלה טכנולוגית עולמית בד בבד עם הצלחות עסקיות מרשימות, יסייעו לחברה להפוך למותג עולמי משפיע בתחום החינוך לילדים ופעוטות", אומר ירון בול, מייסד משותף בחברת Curiosity Robotics. "החברה הוקמה כדי לחולל שינוי בחיי ילדי העולם, הגענו לאב טיפוס ראשון ולשותפים משמעותיים ברחבי העולם. החברה צועדת בימים אלה למהלך רחב של חדירה לשווקים  של אירופה ואסיה. הידע הרב שצבר בר-אל ,המוניטין שרכש וקשריו הבינלאומיים יספקו קפיצת מדרגה
משמעותית להצלחה בפיתוח המוצר ולחדירה לשווקים אלו".
"למרות ההתפתחות האדירה שחווה העולם, בעולם הלימודים נראה כי התקדמנו מעט מאוד בשבעים השנים האחרונות", אומר יואל בר-אל. "ילדים היום נחשפים לגירויים דיגיטליים מיום היוולדם ואז מצפים מהם ללמוד עם 30-40 ילד בכיתה, כאילו דבר לא השתנה. לתחום זה נכנסת Curiosity Robotics המפתחת מוצר מוביל ללימוד אנגלית ויכולות נוספות לגיל הרך אשר יחולל מהפכה באופן הלימוד ויצור שינוי חברתי והזדמנות שווה לכולם. אני שמח להצטרף לחברה שנועדה להשפיע על הגילאים שבאמת קובעים את סיכויי עתידו של כל ילד. על ידי הנגשת השפה האנגלית כהזדמנות שווה לכל פעוט, ילדים מכל שכבות האוכלוסייה יוכלו להתמודד טוב יותר אם אתגרי החיים בבגרותם. לכן אני רואה בהצטרפותי לחברה המובילה שינוי כזה, עם זווית חברתית משמעותית, שליחות אמיתית המשולבת בהזדמנות עסקית ענקית, ושמח להוביל את החזון המשותף".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה