מינויים

פירמת גורניצקי במינוי מסקרן: את מי גייסה לשורותיה?

עו"ד יחיאל ציפורי מצטרף לפירמת גורניצקי GNY לאחר שנתיים בהן כיהן כ- Head of Operations בחברת הפוד-טק הבורסאית Bee-io
מערכת ice | 
עו״ד יחיאל ציפורי (צילום יהונתן בלום)

עו"ד ציפורי ישתלב בצוות המיסים של הפירמה ובנוסף, יוביל את פיתוח תחום הקיימות והסביבה במשרד, עו"ד ציפורי הוביל בשנתיים האחרונות את היבטי הרגולציה השונים ואת האופטימיזציה של תהליכי הייצור בחברת הפוד-טק הבורסאית Bee-io. קודם לכן עו"ד ציפורי שימש כעורך דין בכיר בגורניצקי, ולפני כן מילא את שירותו הצבאי בצה"ל בפרקליטות הצבאית.

לעו"ד ציפורי ניסיון של 10 שנים בעריכת דין בתחום הפלילי, המסחרי והאזרחי, הוא בוגר מסלול העתודה האקדמית במשפטים, בעל תואר ראשון במשפטים מהאוניברסיטה העברית ותואר שני במשפטים מאוניברסיטת תל אביב. חזרתו של עו"ד ציפורי למשרד, נועדה לחזק את צוות המיסים המשמעותי של הפירמה ולעבות את השירותים שהמשרד מעניק בתחומי הסביבה והקיימות- בתחומי הסביבה המסורתיים והן בסקטור הגרין טק.

מפירמת גורניצקי GNY נמסר: "חזרתו המבורכת של עו"ד ציפורי משתלבת עם אסטרטגיית הצמיחה וההעמקה שלנו בתחומי הסביבה, אקלים וקיימות. יחיאל יסייע בהרחבה ועיבוי הפרקטיקה הסביבתית על היבטיה השונים: אזרחיים, מנהליים, פליליים ורגולטוריים, בשילוב עם קידום פרקטיקת הגרין-טק הצומחת של המשרד וכוללת ייצוג חברות פורצות דרך בתחום האנרגיה המתחדשת, אגרי-טק, פוד-טק ועוד.

עו"ד יחיאל ציפורי מסר: נרגש לחזור לבית המשפטי שלי ולרתום לטובת לקוחות המשרד את הניסיון שלי שצברתי לאורך השנים, מחויבים להנחות את לקוחותינו בבטחה בצומת הסואן של הטכנולוגיה, חוק וקיימות. חיזוק הפרקטיקה הסביבתית שלנו תבטיח שלקוחותינו לא רק יעמדו בדרישות החוק אלא יראו בו כזרז לקידום חדשנות ברת קיימא".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה