מינויים

כללית מכריזה: שורת מינויי בכירים מסקרנת

שורת מינויים בכירים בהנהלה הבכירה של שירותי בריאות כללית. בכללית מודיעים על מינויים של ד"ר רוני ורד למנהל מחוז תל אביב-יפו, ארז לוי למנהל מחוז ירושלים וד"ר כלנית קיי לממונת פניות הציבור
מערכת ice | 
כללית (צילום אוראל בוזו)
שירותי בריאות כללית מודיעה היום (רביעי) על שורת מינויים בכירים בהנהלה הבכירה, ד"ר רוני ורד ימונה למנהל מחוז תל אביב-יפו, ארז לוי ימונה למנהל מחוז ירושלים וד"ר כלנית קיי תמונה לממונת פניות הציבור של כללית. המינויים אושרו על ידי דירקטוריון כללית וייכנסו לתוקף בתקופה הקרובה.
ד"ר רוני ורד, מומחה ברפואת משפחה, החל את דרכו בכללית לפני 25 שנה במחוז שרון שומרון כמתמחה ברפואת משפחה לאחר תפקידי ניהול מגוונים רבים במשך השנים בכללית, הוא מכהן כמנהל רפואי של מחוז תל אביב-יפו הכולל גם את הערים בת ים, אזור וחולון.

ארז לוי החל את דרכו בכללית לפני 17 שנה כמנהל פרויקטים בחטיבת בתי החולים בהנהלה הראשית. בין תפקידי הניהול אותם מילא, משנה למנהל המרכז הרפואי רבין ומנהל אדמיניסטרטיבי של המרכז, הכולל את בתי החולים בילינסון והשרון. בארבע השנים האחרונות ארז מכהן כמנהל מחוז מרכז.
ד"ר כלנית קיי, החלה את דרכה בכללית בשנת 1989 כאחות במרפאות במחוז ת"א, ובהמשך ביצעה מגוון תפקידים, בהם: מנהלת סיעוד במנהלת, מנהלת המחלקה לתכנון ויישום אסטרטגיה באגף תכנון ומדיניות בריאות בהנה"ר וראש אגף סיעוד בקהילה. בשנתיים האחרונות היא מכהנת כמנהלת תנכון, איכות ומדיניות בסיעוד בהנהלה הראשית וכדירקטורית בדירקטוריון כללית הנדסה רפואית.
מנכ"ל כללית, רו"ח אלי כהן, מסר: "אנו שמחים לקדם שלושה מנהלים בכירים שצמחו בכללית ומכירים את הארגון ואת אתגריו. רוני, ארז וכלנית הם מנהלים בעלי רקורד מביאים עימם ניסיון מקצועי וניהולי עשיר במערכת הבריאות, כל אלו יסייעו להם להוביל כל אחד בתפקידו את תחומי אחריותו להישגים רבים ומרשימים. אני מאחל להם הצלחה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה