מינויים

טלטלה בכלמוביל: מנהל יחידת ההובלה וההיסעים עזב

לאחר 15 שנה, אמיל קרעין, מנהל יחידת ההובלה וההיסעים בכלמוביל, עוזב את תפקידו לבקשתו. את קרעין יחליף ניר דקל אשר שימש במספר תפקידים בכירים בקבוצה בשמונה השנים האחרונות
מערכת ice |  1
אמיל קרעין (צילום כלמוביל)
טלטלה בקבוצת הרכב המובילה בישראל, כלמוביל. מנהל יחידת ההובלה וההיסעים בחברה, אמיל קרעין, הודיע על רצונו לסיים את תפקידו לאחר 15 שנה בקבוצה. במהלך השנים מילא קרעין שורת תפקידים בהם ניהול חטיבת היוקרה של מרצדס פרטיות, יחידת המסחריות והמשאיות ועד לתפקידו הנוכחי כמנהל יחידת ההובלה וההיסעים. כמו כן, קרעין היה חבר בהנהלת הקבוצה.
קרעין הוביל את כלמוביל להישגים רבים בהם פיתוח פעילות עסקית ענפה ומוצלחת עם 8 יצרני רכב בינלאומיים, קידום מהלכים פורצי דרך דוגמת פרויקט משאיות המימן של יונדאי ועוד. קרעין מותיר את היחידה כאשר היא מובילה את שוק רכבי העבודה בישראל.

מי שיחליף את קרעין בתפקיד הוא ניר דקל. לדקל ניסיון של 30 שנה בעולם הרכב בהם שימש בין השאר כמנכ"ל אינפיניטי ומנהל חטיבות רכב שונות בצ'מפיון מוטורס. ב-8 השנים האחרונות מילא שורת תפקידים בכירים בקבוצת כלמוביל.
כלמוביל רכשה לאחרונה, כחלק מהאסטרטגיה של התפתחות בעולמות של אנרגיה מתחדשת, את חברת הפתרונות הסולאריים אנרפוינט ובנוסף הינה היבואנית הראשונית בישראל אשר מציעה משאיות מימן מתוצרת יונדאי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כתבה יחצ"נית-אמיל איש אפור וקר ומחליפו,איש שחצן ומתעמר
    בכיר מענף הרכב 05/2023/28
    הגב לתגובה זו
    2 1
    שני אנשים גרועים שלא יודעים לנהל, ניר נזרק מסמל"ת ואמיל נזרק מצ'מפיון פעם היו אנשים איכותיים בכלמוביל
    סגור