מינויים

מנכ"לית משרד התקשורת הכריזה על פרישתה מהתפקיד

החודשים האחרונים של לירן אבישר בן-חורין בתפקיד היו סוערים במיוחד על רקע סביב הרפורמות שתכנן השר קרעי להעביר, בעיקר בנוגע לתאגיד השידור הציבורי
מערכת ice | 
לירן אבישר בן-חורין (צילום דוברות משרד התקשורת)
מנכ"לית משרד התקשורת לירן אבישר בן-חורין הודיעה היום (ראשון) כי בקרוב תפרוש מתפקידה. "בימים רוויי סערות עשינו יחד מסע 'אל האפשר' בעבודתה של ממשלה למען הציבור – זכותנו הגדולה וחובתנו המובהקת", כך הודיעה במכתב ששלחה לעובדי המשרד.
בן-חורין מונתה לתפקיד ב-2020 על ידי שר התקשורת דאז יועז הנדל. עם כניסתו של השר הנוכחי, שלמה קרעי, לתפקיד הוחלט כי בן-חורין תסיים את תקופה במשרד, אך פרישתה התעכבה לאחר שמועמדו של השר לא אושר בוועדת המינויים. למרות ההכרזה, לא נמסר ממשרד התקשורת או השר מי יהיה מחליפה. 
החודשים האחרונים של בן-חורין בתפקיד היו סוערים במיוחד על רקע הרפורמות שתכנן השר קרעי להעביר, בעיקר בנוגע לתאגיד השידור הישראלי, שפעמים רבות קודמו ללא התייעצות עימה. בן-חורין התייחסה למהלכים אלו במכתב הפרישה שלה. 
"השירות הציבורי הוא עמוד השדרה של הממשלה, בפרט בימים סוערים", אמרה במכתב.
"זו אינה עת לקפוא במקום. הרימו ראש והמשיכו לעשות את מה שאתם יודעים בכל הכוח: היו קברניטים של יציבות מקצועית ושל החלטות ענייניות המשרתות את טובת הציבור, ורק אותו. הביאו לשולחן מקבלי ההחלטות את עמדותיכם כהווייתן, בעומק המקצועי ובנחישות האופיינית לכם. כמשרתי ציבור אין לנו את הפריבילגיה לנהוג אחרת. זהו משאו הכבד של התפקיד, ואם תשאלו אותי, זוהי סגולתו הייחודית. זו ששווה לקום כל בוקר בשבילה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה